Het grote slowchat topic

Overijverige postbode schrijft huisnummers met alcoholstift op tientallen brievenbussen in Mortsel.

😂
Bij huisnummers zoeken denk ik toch spontaan terug aan de surreële conversatie die @Lint en ik op de BBQ met Trump hadden, toen bleek dat hij ons een totaal ander huisnummer had gegeven “want ja, je weet nooit zo met onbekenden via internet” 👌

Bij huisnummers zoeken denk ik toch spontaan terug aan de surreële conversatie die @Lint en ik op de BBQ met Trump hadden, toen bleek dat hij ons een totaal ander huisnummer had gegeven “want ja, je weet nooit zo met onbekenden via internet” 👌
Twas zelfs nog erger, want "mijne echte huisnummer kent Google maps toch niet"

...

Jammer genoeg kende Google de fake nummer ook niet... waardoor we 15min konden zoeken.

Maar eens we doorhadden dat er proper een foto van Trump op de brievenbus plakte, waren we er snel.

En het was een heel toffe bbq en @trump was een goede gastheer!!

Edit: Excuseer, deleted member 451 was een goede gastheer.

@Mulan

De legging helemaal terug van nooit echt weggeweest: "Jonge generatie vindt het inclusief kledingstuk".

@Mulan

De legging helemaal terug van nooit echt weggeweest: "Jonge generatie vindt het inclusief kledingstuk".

Nog een verloren generatie. Ik zal maar beginnen met pensioensparen want het komt niet goed.

@Mulan

Tijdloos!
Robin%20Hood%20-%20Men%20in%20Tights%20Still%201.jpg

Plezant vind ik dat niet nee. De hele dag gestoord worden in mijn huis (vorig huis dan toch).
Niet dat ik de zure aap ga uithangen hé. Als er kindjes aanbellen ga ik mooi open doen en snoep uitdelen. Maar als ik kon kiezen, zou dat toch gewoon niet bestaan.
Daarom dat ik mee ga met de kinderen; terwijl word ik thuis niet gestoord (en een mama met een fles jenever denkt er ook zo over 🫣)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan