Het grote slowchat topic

In memoriam once more. :rofl:

Deleted member 451

giphy.gif

Niet echt aan veel geërgerd bij de BBQ. Amicale mens met af en toe eens wat straffe verhalen. Your average guy. 🤷‍♂️ Het hangt er maar vanaf waar je je aan ergert zeker.
De eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat je een deel van die bbq in een semi-vegetatieve toestand hebt meegemaakt. Maar ook van dat deel van de avond kan ik bevestigen dat hij even amicaal bleef. “me ergeren” kan ik in de verste verte niet linken aan mijn ervaring met hem. Anderzijds kan ik me voorstellen dat leden die zich aan hem ergeren, zich ook aan mij ergeren. En da’s OK.

@Lint do you see what I’m doing here? 😏

De dochter zit graag op mijn rug om de trap op/af te gaan en dat durft al eens te piepen en kraken bij mij waarop ik al eens durf te zingen: "Uw moeder is een ouwe doos, tsjoela, tsjoela!"

Begon ze gisteren in de gang te zingen: "Mijn moeder is een dikke doos, tsjoela, tsjoela!"
PWEUT! Versie afgekeurd!!!
Idd, het is beter te corrigeren naar “enorme”. 🤓

De eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat je een deel van die bbq in een semi-vegetatieve toestand hebt meegemaakt. Maar ook van dat deel van de avond kan ik bevestigen dat hij even amicaal bleef. “me ergeren” kan ik in de verste verte niet linken aan mijn ervaring met hem. Anderzijds kan ik me voorstellen dat leden die zich aan hem ergeren, zich ook aan mij ergeren. En da’s OK.

Aach, in gang met de kuisvrouw van de school van uw kinderen?

De dochter zit graag op mijn rug om de trap op/af te gaan en dat durft al eens te piepen en kraken bij mij waarop ik al eens durf te zingen: "Uw moeder is een ouwe doos, tsjoela, tsjoela!"

Begon ze gisteren in de gang te zingen: "Mijn moeder is een dikke doos, tsjoela, tsjoela!"
De waarheid komt uit een kindermond zeggen ze.

P. S: je maakt zulke posts om me strafpunten aan te smeren, maar don't care. Ik sta op 0 🥳

Ik vind deze post zeer OK 👌.

Fatshamerke in wording daar.

De waarheid komt uit een kindermond zeggen ze.
Ik zie hier vooral de bevestiging van het vermoeden dat we allemaal al hadden: @Str8_6 is de echte vader.

En dan herhaal ik mezelf, maar:
Zo zo, eindelijk leren we de echte @Str8_6 kennen!!

Ik zie hier vooral de bevestiging van het vermoeden dat we allemaal al hadden: @Str8_6 is de echte vader.

En dan herhaal ik mezelf, maar:
Eigenlijk zou dat echt te goed zijn. De vuile werken neem ik er gerust bij. En vooral dat ze mijn karakter zou hebben. Dan kan ik met een gerust hart sterven.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan