MisterV
Well-known member
Het schijnt dat er daar wel een ambetante flik rondloopt. De vrouwen daar geven hem een zesje en de lat ligt daar al niet zo hoog.Tot over een week of 3 kon je er gerust een kopen in de westhoek.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het schijnt dat er daar wel een ambetante flik rondloopt. De vrouwen daar geven hem een zesje en de lat ligt daar al niet zo hoog.Tot over een week of 3 kon je er gerust een kopen in de westhoek.
Shots fired.Het schijnt dat er daar wel een ambetante flik rondloopt. De vrouwen daar geven hem een zesje en de lat ligt daar al niet zo hoog.
Nog even en je koopt u een fermette langs een steenwegSommige mensen zijn zodanige onuitstaanbare idioten dat ik eerder begin te kijken naar een onbewoond eiland dan naar een vrijstaand huis.
Bekijk bijlage 25497Ik kan me toch niet van de indruk ontdoen dat er veel zageventen zijn die zagen om te zagen. Zoek keer een hobby om je bezig te houden ipv te neuten op een ander heel de tijd.
Sinds de fantastische BBQ bij @TRUMP kan ik bevestigen dat @Lint geen bot is. (En @Green Mamba en @kinxton ook niet, moest daar enige twijfel over bestaan).Tijd dat ze die bot eens onder handen nemen hoor.
Hij identificeert zichzelf als bot.Sinds de fantastische BBQ bij @TRUMP kan ik bevestigen dat @Lint geen bot is. (En @Green Mamba en @kinxton ook niet, moest daar enige twijfel over bestaan).
Deze getuigenis heeft natuurlijk maar waarde indien ik zelf geen bot ben. Desgevallend verkies ik overigens de term machine.
Moh, de uitvinder van Caesar slaatjes? Precies toch niet heel gezond dan.
Hoe, is dat dan een echt persoon geweest? Ik dacht dat dat gewoon een stripfiguur was die af en toe in Asterix en Obelix voorkomt.
Hij heeft zijn eigen bier, dus het kan wel kloppen...Allemaal mis.
Da's een vaklid van een bierjury geweest in de jaren stillekes en die geeft gezegd dat van alle bieren de Belgische de strafste waren.
Hij heeft zijn eigen bier, dus het kan wel kloppen...
![]()
Gij zijt echt machien in de meest Genkse betekenis van het woord !Desgevallend verkies ik overigens de term machine.
En dan nog 10 keer: "wollah chef die poert staat wier open broer!"Bij Game Mania was dat 10 keer per dag het hele jaar door.
"Chef, spiltje voor kientje 4 jaar. Gaa tee haa vee."
Op den duur dacht ik dat er zwangere koppels GTA V gingen kopen.
Heb jij hier een camera hangen? Alleen het dekentje klopt niet want het zit in de was.Terug onder uw fleecedekentje met nen warme choco gij!
Allez moet gij weer de oude varkens uit de gracht halen. Ik rijd tenminste aan de juiste kant van de wegNiet, maar hij rijdt soms als iemand die denkt dat hij met ene rijdt.![]()

Da's een nog ouder grachtwezen!Allez moet gij weer de oude varkens uit de gracht halen. Ik rijd tenminste aan de juiste kant van de weg![]()

Maar dat wezen blijft van toepassing, dat van (veel) te snel rijden niet meer.Da's een nog ouder grachtwezen!![]()