Direct al een hoop gezellige BG'ers die willen komen proefdraaien vermoed ik!
Ik vermoed dat ook.

Beetje schnapps und bier schenken en verse flammkuchen uit mijn pizza oven toveren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Direct al een hoop gezellige BG'ers die willen komen proefdraaien vermoed ik!

Klopt.Dat is iets anders. Maar of het dan een kerstmarkt, bierfeest of pannekoekenavond is, het is het volk die het doet.
Geef het adres en tijdstip maar door via PM.Ik vermoed dat ook.
Beetje schnapps und bier schenken en verse flammkuchen uit mijn pizza oven toveren.
Wel met echte Duitse currywurstIk vermoed dat ook.
Mit pommes?Wel met echte Duitse currywurst
Wel met echte Duitse currywurst
Is dat zwembad nu al af? Ik verwacht ook wel een ijspiste he.Ik vermoed dat ook.
Is dat zwembad nu al af? Ik verwacht ook wel een ijspiste he.
Dat weet ik helemaal niet. Maar gezien hij wel een teken van leven gegeven heeft maar geen uitleg wil het voor mij zeggen dat hij nog leeft maar geen zin heeft om hier uitleg of verantwoording te verschaffen. En dat moeten we dan ook gewoon respecteren. Het is niet omdat het slowchat is dat we altijd maar moeten gieren en grollen of debiliteiten posten. Soms kan je ook eens oprecht met iemand begaan zijn. Net zoals ik mij nog altijd afvraag of @puni of @Remake het goed stellen.Iet me spoilers die te groot OF te klein waren??
Ik lees geen nee, is dat dan elk weekend open, uw kerstmarkt?Ik vermoed dat ook.
Moet ik weer een sleurhut verwachten dan?Ik lees geen nee, is dat dan elk weekend open, uw kerstmarkt?
Geen hollanders toegelaten aub.Moet ik weer een sleurhut verwachten dan?
Nee, nee we blijven wel bij u binnen slapen.Moet ik weer een sleurhut verwachten dan?
De man kan zelf, als hij dit wenst ten minste, al of dan niet zijne spoiler zelf toelichten. Wat hij in het verleden dan ook uitvoerig heeft gedaan. En dank u om mij een debiel te noemen while you're at it.Dat weet ik helemaal niet. Maar gezien hij wel een teken van leven gegeven heeft maar geen uitleg wil het voor mij zeggen dat hij nog leeft maar geen zin heeft om hier uitleg of verantwoording te verschaffen. En dat moeten we dan ook gewoon respecteren. Het is niet omdat het slowchat is dat we altijd maar moeten gieren en grollen of debiliteiten posten. Soms kan je ook eens oprecht met iemand begaan zijn. Net zoals ik mij nog altijd afvraag of @puni of @Remake het goed stellen.
Ik noem je helemaal geen debiel maar ik snap oprecht niet wat wat zwam jerk opeens ter zake doet bij een post van een week oud.De man kan zelf, als hij dit wenst ten minste, al of dan niet zijne spoiler zelf toelichten. Wat hij in het verleden dan ook uitvoerig heeft gedaan. En dank u om mij een debiel te noemen while you're at it.
U trekt voorbarige conclusies mijnen beeisten...
Dat lees ik al zeker niet in zijn post...En dank u om mij een debiel te noemen while you're at it.
Tis hier nen slow chat, ieder op zijn tempo i guessIk noem je helemaal geen debiel maar ik snap oprecht niet wat wat zwam jerk opeens ter zake doet bij een post van een week oud.
En dat moeten we dan ook gewoon respecteren. Het is niet omdat het slowchat is dat we altijd maar moeten gieren en grollen of debiliteiten posten. Soms kan je ook eens oprecht met iemand begaan zijn.
Ik heb gesolliciteerd voor mod