Stinkbakkes
Well-known member
A rebel WITH a cause. Hij had een punt
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
A rebel WITH a cause. Hij had een punt
Reported!
Dat was geen "en random personen worden erin meegesleurd"!Reported!

We weten allemaal dat atLint maar al te graag een slachtofferrol speelt.Dat was geen "en random personen worden erin meegesleurd"!
![]()
Zolang hij maar eens goed gesleurd wordt.We weten allemaal dat atLint maar al te graag een slachtofferrol speelt.
Neenee, atLoser heeft specifiek gezegd dat het voor @Lint ok is om getagd te worden.Reported!
hey Mulan, heeft je tuin nog altijd plaats voor een caravan?
je durfde niet te taggen zeker?Recipe4disaster is watching me. I fear for my future here.je durfde niet te taggen zeker?
I will be your safe place!Recipe4disaster is watching me. I fear for my future here.
#GigoloIk heb nog wel es ergens een uurke vrij...
Kreeg net sms:
Hello. LinkedIn is recommending a part-time job for €20-300 a day! I'm Mia from LinkedInHuman Resources. You only need to work 30-60 minutes a day for €800 for 5 days, €3,000 for 15 days and €6,000 for 30 days. The hours are up to you. If you are interested, answer "Yes" or "interested"
Koop straks eens bakpapier+ diepvries ontbijtkoeken, laat Mrs morgenochtend bakpapier in dat mandje leggen, daar de koeken op, 12 minuten op 180 graden and let's turn that frown upside down!

Koop straks eens bakpapier+ diepvries ontbijtkoeken, laat Mrs morgenochtend bakpapier in dat mandje leggen, daar de koeken op, 12 minuten op 180 graden and let's turn that frown upside down!![]()
Oei, geen fan van @Mr.Fingers ?Niet vergeten het bakpapier een nacht in de benzine te laten weken en er een lucifer bij te gooien.
Als ge goeie ontbijtkoeken wil zou je ze beter s'avond al laten ontdooien/rijzen.Koop straks eens bakpapier+ diepvries ontbijtkoeken, laat Mrs morgenochtend bakpapier in dat mandje leggen, daar de koeken op, 12 minuten op 180 graden and let's turn that frown upside down!![]()
Misschien had ik een fles whisky moeten drinken@Wannez ik wist niet dat jij op dat vlak ook normaal menselijk kon zijn!![]()

Perfecte combinatie met de kinderen!Misschien had ik een fles whisky moeten drinken![]()

Ik zou ze daar nu wel niet mee van laten drinken. Er moet ook nog wat whisky overblijven om zelf van te drinken.Perfecte combinatie met de kinderen!![]()
Je bent toch een echte BG'er. Even verdoken gestoef dat je opvang kan betalen terwijl je thuis bent.Dochter beloofd dat ik netjes om 16u aan de opvang ging staan om haar op te halen. Om kwart voor 4 stap ik samen met de hond de auto in, op enkele honderd meter van de bestemming hoor ik het radionieuws van drie uur...
Drie uur? FUCK! Ik moest zelfs niet dubbelchecken want 50meter verder herken ik een moni die met een kudde fluo jasjes aan het trick or treaten is... *Facepalm*
Gelukkig heeft de dochter me niet gezien, de hond heeft al een fijne wandeling gehad ondertussen en eerste werk straks thuis zal zijn... De analoge klok verzetten, wat ik bewust niet had gedaan om de dochter wat te misleiden op tijd naar bed te gaan met de uurwisseling.![]()
Speelpleinwerking aan 5 euro per dag ja!Je bent toch een echte BG'er. Even verdoken gestoef dat je opvang kan betalen terwijl je thuis bent.
What's next? Beginnen over k's en mijo's?