Het grote slowchat topic

Dat was geen "en random personen worden erin meegesleurd"! :eviltongue:

My-Claim-Was-Denied.-What-Are-My-Next-Steps-600x300.jpg

Ik heb nog wel es ergens een uurke vrij...

Kreeg net sms:
Hello. LinkedIn is recommending a part-time job for €20-300 a day! I'm Mia from LinkedInHuman Resources. You only need to work 30-60 minutes a day for €800 for 5 days, €3,000 for 15 days and €6,000 for 30 days. The hours are up to you. If you are interested, answer "Yes" or "interested"
#Gigolo

Koop straks eens bakpapier+ diepvries ontbijtkoeken, laat Mrs morgenochtend bakpapier in dat mandje leggen, daar de koeken op, 12 minuten op 180 graden and let's turn that frown upside down! 😘

Niet vergeten het bakpapier een nacht in de benzine te laten weken en er een lucifer bij te gooien.

Koop straks eens bakpapier+ diepvries ontbijtkoeken, laat Mrs morgenochtend bakpapier in dat mandje leggen, daar de koeken op, 12 minuten op 180 graden and let's turn that frown upside down! 😘
Als ge goeie ontbijtkoeken wil zou je ze beter s'avond al laten ontdooien/rijzen.

Dochter beloofd dat ik netjes om 16u aan de opvang ging staan om haar op te halen. Om kwart voor 4 stap ik samen met de hond de auto in, op enkele honderd meter van de bestemming hoor ik het radionieuws van drie uur...
Drie uur? FUCK! Ik moest zelfs niet dubbelchecken want 50meter verder herken ik een moni die met een kudde fluo jasjes aan het trick or treaten is... *Facepalm*
Gelukkig heeft de dochter me niet gezien, de hond heeft al een fijne wandeling gehad ondertussen en eerste werk straks thuis zal zijn... De analoge klok verzetten, wat ik bewust niet had gedaan om de dochter wat te misleiden op tijd naar bed te gaan met de uurwisseling. 😭
Je bent toch een echte BG'er. Even verdoken gestoef dat je opvang kan betalen terwijl je thuis bent.
What's next? Beginnen over k's en mijo's?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan