Het grote slowchat topic

VisitReeks182-DT015816.jpg

😘

geïnterpreteerd
Het enige dat ik hieruit interpreteer is dat er een liefde-haat verhouding tussen jullie is en jullie dringend eens op date moeten om jullie ware gevoelens voor elkaar te ontdekken. Misschien dat ge dan wel eens met uwe “matrak” moogt “schieten”.

Allebei tot binnen een maand of drie in het “deze eigenschappen van mijn partner storen mij mateloos”-topic.

Het enige dat ik hieruit interpreteer is dat er een liefde-haat verhouding tussen jullie is en jullie dringend eens op date moeten om jullie ware gevoelens voor elkaar te ontdekken. Misschien dat ge dan wel eens met uwe “matrak” moogt “schieten”.

Allebei tot binnen een maand of drie in het “deze eigenschappen van mijn partner storen mij mateloos”-topic.
Drie maand. Daaraan kan ik zien dat je ermee aan het lachen bent. Had je nu nog 3 minuten gezegd klonk het al realistischer.

Drie maand. Daaraan kan ik zien dat je ermee aan het lachen bent. Had je nu nog 3 minuten gezegd klonk het al realistischer.
Ik snap dat ze zich ergert als het bij jou na 3 minuten al voorbij is. Eventueel eens op voorhand met de matrak zwaaien zodat de grootste druk eraf is?

Ik snap dat ze zich ergert als het bij jou na 3 minuten al voorbij is. Eventueel eens op voorhand met de matrak zwaaien zodat de grootste druk eraf is?
Moeten die van de politie niet eerst in het gezicht lucht schieten.

Dacht dat @Str8_6 ook nog geen voldoende machtiging heeft om een geladen pistool te dragen. Ben nu niet zeker of hij enkel losse flodders kreeg of maar 1 keer kon schieten...

Moeten die van de politie niet eerst in het gezicht lucht schieten.

Dacht dat @Str8_6 ook nog geen voldoende machtiging heeft om een geladen pistool te dragen. Ben nu niet zeker of hij enkel losse flodders kreeg of maar 1 keer kon schieten...
Als je van de eerste keer goed raak schiet heb je genoeg met 1 kogel.

Een tag gebruik je om mensen specifiek bij een discussie te betrekken omdat die kunnen helpen, of mogelijk geïnteresseerd zijn. Gebruik tags dan ook liefst niet voor de grap of om mensen te betrekken in zaken waar ze niet om gevraagd hebben.
Hey,

Ik heb een vraag of dit allemaal mogelijk is met office 365.

Momenteel heb ik een lijst met ongeveer 2000 lijnen in met meerdere kolommen.
Elke lijn is een toestel waarop onderhoud moet gebeuren.

Momenteel is het gewoon elke keer de lijst manueel overlopen en zien dat alles gedaan is. Na elk onderhoud moet er in een ander programma een rapportje gemaakt worden.
  1. Is het mogelijk om deze allemaal in microsoft planner te gooien met een bijgevoegde datum tegen wanneer het zeker moet gedaan zijn?
    • Kan men hier direct een rapport van laten maken en mailen?
      • Dit rapport is ofwel in orde en moet niets mee gebeuren
      • Dit is niet in orde en moet een nieuwe taak lanceren en mailen naar meer personen als 1e mail
    • Kan men hier dan mooi rapport van maken maandelijks, kwartaal, jaarlijks, ...?
  2. Is het mogelijk om een soort van kanban bord te maken zodat teamleden alle taken kunnen verdelen?
  3. Kan met een in de planner een soort van takenlijst maken afhankelijk van de taak?

Het is zeker niet mijn bedoeling dat er hier een op maat gemaakt pakket voor mij gemaakt wordt.
Ik wil gewoon weten of het mogelijk is en snel de stappen met de bijhorende tool

Volgens mij (na een uurtje googlen)

1. Excel laten taken maken in planner
  2. Taak kiezen in planner
  3. Taak afvinken in planner
  4. Rapporten blijven maken in externe tool (kizeo forms)
  5. Rapporten die niet in orde zijn manueel toevoegen in planner
  6. Rapport genereren via power BI

Hopelijk snapt iemand mijne zever :p en kan me verder helpen.
[USER]@DirkMerckx[/USER] : kan jij hier helpen?

Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan