GETHEZ
Well-known member
Not in it to win itPlaatsje naar beneden, sorrynotsorry.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Not in it to win itPlaatsje naar beneden, sorrynotsorry.
In de groep 30-39 is het tij gekeerd, zijn er meer vrouwen dan mannen. En wie een oudere vrouw zoekt gaat wel keus genoeg hebben.
Jup, m'n Oekraïense poetshulp heeft een Fransman te pakken gekregen. Ze toonde me recent enkele foto's die ze maakten, knap koppel! Blijf dus als single man niet bij de pakken zitten!

Jij ook.Plaatsje naar beneden, sorrynotsorry.
2'nd.Jullie allemaal, er is een nieuwe 2de.Jij ook.2'nd.
En een nieuwe first ook. Soms vraag ik me af of deze info doorgespeeld wordt, maar ik ben gewoon paranoia dan denk ikJullie allemaal, er is een nieuwe 2de.

We zouden allemaal dol blij zijn om @stupid_noob eens op zijn bek te zien gaan in de quiz, geen zorgen.En een nieuwe first ook. Soms vraag ik me af of deze info doorgespeeld wordt, maar ik ben gewoon paranoia dan denk ik![]()
De vorige keren klopte je der effectief op?Dat was de eerste keer dat ik bijna een bejaarde in elkaar ging slaan.

De vorige keren klopte je der effectief op?![]()
Bepaalde personen inbeelden in legging kan ook verkoelend werken.Oeps. Ik weet al van de warmte van het gewoon nog maar te zien. Dagje rust nemen, zwembadje in voor een uur of 8 tot mijn vel er bijna af valt.
Bepaalde personen inbeelden in legging kan ook verkoelend werken.
#slowchatroots

Ik heb een dubbele voornaam. In de vakgroep Nederlands zijn we met drie, ik met mijn dubbele en dan collega met de eerste naam en collega met de tweede naam. Heb ik nog nooit voorgehad, wel grappig.
Goede poging maar neen!Dag ann-sofie.
An-Marie!Goede poging maar neen!
Goede poging maar neen!
Sally-Jane (the 2nd)Goede poging maar neen!
Chelsea-Kelly?Goede poging maar neen!

Half!An-Marie!