De hoeveelheid is iets minder maar ja.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De hoeveelheid is iets minder maar ja.
Als halve geitenwollen sok die zich -al dan niet- verheven voelt boven het plebs durf ik het niet in het "ernstige" deel posten om niet als een moraalridder bestempeld te worden...wtf komt ge hier dan gewoon neuten over dat onderwerp...
) Mooi woord! 
Ik vind dat moraalriddertrein eigenlijk compleet fout. Iedereen weet dat het een moraalridder bakfietskaravaan is. En los daarvan, een moraalriddertrein zegt geen choo-choo maar woooke-woooke.
Als ik je even mag wijzen op bovenstaande foto: Ja ... ja hij draagt een helm.De vraag is: draagt de moraalridder een helm?
Kede-kedeng, kede-kedeng, kede-kedeng, kede-kedeng,Ik vind dat moraalriddertrein eigenlijk compleet fout. Iedereen weet dat het een moraalridder bakfietskaravaan is. En los daarvan, een moraalriddertrein zegt geen choo-choo maar woooke-woooke.
Stoephoer.Kede-kedeng, kede-kedeng, kede-kedeng, kede-kedeng,
kede-kedeng, kede-kedeng, Wookééééééé
In Oost-Vlaanderen gebruiken we dat ook, hoor.Maar ik vind neuten oprecht een (exclusief West-Vlaams?) Mooi woord!
![]()
Een Trunte!In Oost-Vlaanderen gebruiken we dat ook, hoor.
Kan ook als scheldwoord, bijvoorbeeld: "hij/zij is een echte neute"

bwa is trunte niet meer aan de bleiterige kant? En een neute een zage?Een Trunte!![]()
Dus, men neemt de allerslechtste pizza's ter wereld (diepvriespizza's van Dr. Oetker), men maakt daar een nóg slechtere versie van (cheapass fake Dr. Oetker van Boni) en doet er dan ook nog eens ananas op. En weet je wat het ergste is? Mijn kinderen zouden dat nog met plezier opeten.
Zou dat in een airfryer passen? Kwestie van het helemaal om zeep te helpen.
Enthousiast omdat een trunte en een neute ook schoon woordjes zijn!bwa is trunte niet meer aan de bleiterige kant? En een neute een zage?

Tenzij als mogelijke dader!Laten we eerlijk zijn: mij moet je waarschijnlijk niet hebben wanneer de boel aan het afbranden is.

Dit had gerust in 'algemeen' gemogen want het is een mogelijkheid met mijn twee linkerhanden en vergeetachtigheidTenzij als mogelijke dader!![]()
Neenee, @Mulan heeft er goed aan gedaan de discussie naar hier te trekken.Dit had gerust in 'algemeen' gemogen want het is een mogelijkheid met mijn twee linkerhanden en vergeetachtigheid
Ze hebben eerst slow en vervolgens lounge gemaakt voor onze zever, niets in algemeen ja! (Vuurkes)stoker!!!Dit had gerust in 'algemeen' gemogen want het is een mogelijkheid met mijn twee linkerhanden en vergeetachtigheid
Wij geloven in positive reinforcementAmai, de moderatie die Mulan complimenteert. Het einde van de wereld is echt nabij.
Het eerste wat ik eruitpeuterde zodra ik die uit zijn verpakking haalde om in de oven te steken toen ik jong was.@zwarten traumamomentje. Die zwarte olijf.![]()
ik enkel in stainless steel reinforcement.Wij geloven in positive reinforcement