Oude pee.Thx, t'is ne jubilé vandejaar... Den dezen wordt er 40 vandaag!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oude pee.Thx, t'is ne jubilé vandejaar... Den dezen wordt er 40 vandaag!
Nee hoor, de enige reden waarom ze dat vraagt is omdat ik anders makkelijk een half uur voor m'n kleerkast en de spiegel sta om een outfit uit te zoeken.En hier wat komen doen alsof jij zelf zal mogen kiezen wat te dragen, die heeft allang het kleurschema opgesteld van haar outfit èn de jouwe die daarbij moet passen, jong!![]()
Helaas hebt ge uw nickchange al verkwanseld.I prefer the term 'ouw peeken'
(of poit)
Neushaar en scrotum in de wc pot incoming!I prefer the term 'ouw peeken'
(of poit)
En weet ge nog wa? Zonder karookes![]()
Volgens mij wil hij niet langer meer single zijn?Wablieft - geen flanel?!
Een gemiste kansVolgens mij wil hij niet langer meer single zijn?
Te weinig tattoos om mijn benen te kunnen zijnHeeft @recipe4hate jou dan wél foto's gestuurd met kleren aan?![]()

Die lange kousen trekken op niks onder dieEen gemiste kans
![]()
Uiteraard betekende dit dat ik alsnog vanochtend aan de presentatie moest beginnen. Mijn wekker extra vroeg gezet maar het werd wel nog spannend want nog geen rekening gehouden met dat ik ook nog moest uitchecken (en mijn bagage inpakken) voor ik naar kantoor kon.Ik leefde in de veronderstelling dat ik morgen een presentatie moet brengen, wat nachtwerk in’t hotel zou betekenen.
Blijkbaar is de agenda veranderd en sta ik er pas op voor vrijdag.
Naar de bar dus!

@Tha_nOn weer uw kans verkeken.Ga vanavond gaan eten met die van ons. Zochten een babysit voor de jongens.
opeens hééééél veel vrijwilligers, en tevens ook de vraag of het zwembad ging openliggen![]()
Ik kan niet, ik ga gaan eten.@Tha_nOn weer uw kans verkeken.
Ik kan niet, ik ga gaan eten.

Zijn u jongens zo stout dat ze ze willen in u open zwembad zwieren?Ga vanavond gaan eten met die van ons. Zochten een babysit voor de jongens.
opeens hééééél veel vrijwilligers, en tevens ook de vraag of het zwembad ging openliggen![]()

Zijn u jongens zo stout dat ze ze willen in u open zwembad zwieren?![]()