Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb horen vallen dat hij zelfs niet vies is van dekken waar de vlag al buitenhangt.Eerder dat zijn vlag te veel ladingen dekt, dat is uiteindelijk nefast voor vlag en ladingen. Dan heeft iedereen het vlaggen.
He has served, he will be of service. Dat is gewoon omdat die jongen zo community-minded is. Zijn vlag, haar wimpel.Ik heb horen vallen dat hij zelfs niet vies is van dekken waar de vlag al buitenhangt.
Ik wist niet dat er al community' waren voor geslachtsziektes.He has served, he will be of service. Dat is gewoon omdat die jongen zo community-minded is. Zijn vlag, haar wimpel.
Ook onroerend goed?
Hihi ik wist dat gij ging reageren*Droge kuch*
Ik zou zeggen deal maar ik vrees dat een happy end daar voor beiden een andere definitie zou hebben …
Kijk eens het begin van iets mooi.A risk I’m willing to take!![]()
Ik ben een beschermde diersoort!
Het zou op elke mogelijke betekenis van het woord een clusterfuck worden.Hihi ik wist dat gij ging reageren
Kijk eens het begin van iets mooi.
Ik zou denken dat hij bij voorkeur dekt waar hij nog niet in geroerd heeft.Ook onroerend goed?
Die zijn er om te schieten.Ik ben een beschermde diersoort!
That appears to be kind of my middle nameHet zou op elke mogelijke betekenis van het woord een clusterfuck worden.

Kiddo, that is your doing and yours alone.That appears to be kind of my middle name![]()
Sorry voor de verwarring maar het ging over zaken die zich niet meer roerden.Ik zou denken dat hij bij voorkeur dekt waar hij nog niet in geroerd heeft.
Bestorming van @Loser zijne modmansion.Hoe komt het dat die Trump opnieuw is gebanned?
Ik zie die toch niet veel verkeerd schrijven maar ik volg natuurlijk niet alle topics uiteraard.
Dat is al de 37ste keer dit jaar?
Er zijn nu eenmaal zekerheden in 't leven,: 't Leven wordt duurder, oude mensen zeggen dat 't vroeger beter was en Trump wordt hier af en toe geband.Hoe komt het dat die Trump opnieuw is gebanned?
Ik zie die toch niet veel verkeerd schrijven maar ik volg natuurlijk niet alle topics uiteraard.
Dat is al de 37ste keer dit jaar?
Dat was toch echt het kruim van de Vlaamse jeugd.
Als uw dochter zoiets meebrengt kan je toch niet anders dan je eens goed gaan bezinnen.Dat was toch echt het kruim van de Vlaamse jeugd.
Stel U voor dat uw dochter zo iemand meebrengt als haar lief...
Zoals in "Onterf ik haar" of schakel ik @Squidward in om in te grijpen?Als uw dochter zoiets meebrengt kan je toch niet anders dan je eens goed gaan bezinnen.
Dit is gewoon een instelling op je telefoon hoor.Cool!!
@Cyberkef kunnen wij aub ook toegang hebben tot die forum-specifieke-filters?
Ik werk nu met onderaannemers.Zoals in "Onterf ik haar" of schakel ik @Squidward in om in te grijpen?