Tanuki_
Crew Member
NE METER PLAATS HOUDEN MULAN, EN ALS DA NIE LUKT WACHT GE MAAR EEN PAAR SECONDEN, 'T IS ECHT NIE MOEILIJKSorry, kzalletniemeerdoen!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NE METER PLAATS HOUDEN MULAN, EN ALS DA NIE LUKT WACHT GE MAAR EEN PAAR SECONDEN, 'T IS ECHT NIE MOEILIJKSorry, kzalletniemeerdoen!
@Wannez heeft al men profiel gekeurd en vindt het 1 van de betere profielen die hij al gezien heeft![]()
Nee niet op dat vlak!
Arme Tonerider. Ik zou precies geen ruzie met u willen.NE METER PLAATS HOUDEN MULAN, EN ALS DA NIE LUKT WACHT GE MAAR EEN PAAR SECONDEN, 'T IS ECHT NIE MOEILIJK
Geen paniek, @xAnyana denkt meestal niet.
Ne fietser is toch gewoon een vluchtheuvel die nog niet plat ligt?NE METER PLAATS HOUDEN MULAN, EN ALS DA NIE LUKT WACHT GE MAAR EEN PAAR SECONDEN, 'T IS ECHT NIE MOEILIJK
Goeie verzekeraar dus.@Wannez ook niet, maar hij maakt dat goed omdat hij meestal wel dekt.
Uwe autocorrect heeft zeveraar fout getypt.Goeie verzekeraar dus.
Dat gebeurt soms. Excuses.Uwe autocorrect heeft zeveraar fout getypt.
Ik scoor laag op de crazy hot scale! Mss ben ik wel de normaalste die Wannez kent!Nee niet op dat vlak ...
... denkt gij
Ik denk heel veel. Ik denk dat gij braaf moet zijn or else ...Geen paniek, @xAnyana denkt meestal niet.
Hij zei tegen mij dat hij jou graag in een dominatrix pakje had gezien. Wannez vastgebonden aan een kruis en in zijn oor fluisterend dat hij een flinke jongen is.Ne fietser is toch gewoon een vluchtheuvel die nog niet plat ligt?
@Wannez En, op een schaal van ‘ik streel uw nek met een struisvogelveer’ tot ‘Boston Strangler’, hoe heeft Anyana het graag?
*Droge kuch*Ik scoor laag op de crazy hot scale! Mss ben ik wel de normaalste die Wannez kent!
Ik zou zeggen deal maar ik vrees dat een happy end daar voor beiden een andere definitie zou hebben …Hij zei tegen mij dat hij jou graag in een dominatrix pakje had gezien. Wannez vastgebonden aan een kruis en in zijn oor fluisterend dat hij een flinke jongen is.
A risk I’m willing to take!Ik zou zeggen deal maar ik vrees dat een happy end daar voor beiden een andere definitie zou hebben …

Ik heb een uittreksel van uw verzekeringen nodig en uw bloedgroep. Kan u al aangeven hoe uw tolerantie voor stroomstoten is? Who is the goodest of boys!A risk I’m willing to take!![]()
Hij dekt toch zelf alles?Ik heb een uittreksel van uw verzekeringen nodig en uw bloedgroep. Kan u al aangeven hoe uw tolerantie voor stroomstoten is? Who is the goodest of boys!
Ik accepteer die soort dekking niet, dat dekt gewoon te weinig.Hij dekt toch zelf alles?
Dus je bent van oordeel dat @Wannez Zijn vlag de lading niet dekt?Ik accepteer die soort dekking niet, dat dekt gewoon te weinig.