Ik gok dat dat HEEL snel voor iets anders gebruikt zal wordenHet grote ‘twijfel’ topic: je post je ding, mods beslissen waar het heen moet.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gok dat dat HEEL snel voor iets anders gebruikt zal wordenHet grote ‘twijfel’ topic: je post je ding, mods beslissen waar het heen moet.

te beginnen met u dan?Ik zou graag @norae eens iedereen kletsen zien geven.
verminderd na dafalgan forteze is terug.
Hoe is de hoofdpijn juffie?
enkel als ge mij uit mijn kot loktEn is agressief geladen!

Wat dan weer min of meer mijn punt wasGe zijt hier wel bezig tegen enkele OG zwammers he.
.Vandaag niet, ze heeft haar regels.
Daar daar.
Juffie, juffie? We zeggen toch ook niet: awel vriendje, wat heb jij vandaag gekookt, tegen u.ze is terug.
Hoe is de hoofdpijn juffie?
Oei, gij hebt daar ook al last van. Das zeker door @straight_six met zijn floaters.Ik ben nochtans mijn best aan het doen om het tij te doen keren met vieze hersenkronkels.
Hij "kookt" dan ook niet, technisch gezien warmt hij op. In het beste gevalJuffie, juffie? We zeggen toch ook niet: awel vriendje, wat heb jij vandaag gekookt, tegen u.

Dat had ik zelfs nog niet gelezen, maar bon, verklaart wel een en ander van toen we samen werkten.Oei, gij hebt daar ook al last van. Das zeker door @straight_six met zijn floaters.
Vertel.Dat had ik zelfs nog niet gelezen, maar bon, verklaart wel een en ander van toen we samen werkten.
De mysterieuze floaters in het mannentoilet. Niemand wist van iets, maar blijkbaar werd er toen een en ander verzwegen.Vertel.
Dus is @straight_six een beetje de west vlaamse @kay-gell maar dan zonder de manieren om het nog te proberen op te kuisen.De mysterieuze floaters in het mannentoilet. Niemand wist van iets, maar blijkbaar werd er toen een en ander verzwegen.
Ergens is uw floater laten floaten toch properder dan kay-gell zijn kuismanieren.Dus is @straight_six een beetje de west vlaamse @kay-gell maar dan zonder de manieren om het nog te proberen op te kuisen.

maar hij bedoel het wel goed he, dat is toch ook al ietsErgens is uw floater laten floaten toch properder dan kay-gell zijn kuismanieren.![]()
Welja, hij heeft zichzelf niet gemaakt natuurlijk.maar hij bedoel het wel goed he, dat is toch ook al iets
enkel als ge mij uit mijn kot lokt![]()
![]()
Bedankt aan de mensen die qoutes van Het Eiland en Van vlees en bloed gebruikten de afgelopen pagina's. Jullie hebben goede smaak!