Het grote slowchat topic

Helemaal mee eens, smaak van ah en Delhaize is hetzelfde, aanbod bij ah veel groter! 👌
True! Heeft er wel mee te maken dat delhaize en ah van dezelfde opperbaas zijn nu (toch. denk ik).

van carrefour vond ik ze de minste. heb daar ook gewoon es een doos die ik net gekocht had geopend en de groenten erin waren beschimmeld, de horror! plus hun ‘nachos in de oven’ vond ik een 4/10.
 
Dan heb je toch iets gemist denk ik.

@Tonerider heeft mij nodig als sterke partner naast zich, terwijl @straight_six enkel in mijn broek (maar niet mijn legging!) wil zitten terwijl @Wannez is wat ik nodig heb.

De airfryer is volgens Tonerider - en enkel Tonerider! - het ideale instrument om steak in te bakken én hij is er fier op!

@kay-gell schijt dan weer alles onder wat maar kan (behalve zijn lief) . 🤷🏼‍♀️
 
Dan heb je toch iets gemist denk ik.

@Tonerider heeft mij nodig als sterke partner naast zich, terwijl @straight_six enkel in mijn broek (maar niet mijn legging!) wil zitten terwijl @Wannez is wat ik nodig heb.

De airfryer is volgens Tonerider - en enkel Tonerider! - het ideale instrument om steak in te bakken én hij is er fier op!

@kay-gell schijt dan weer alles onder wat maar kan (behalve zijn lief) . 🤷🏼‍♀️

Ben jij een faghag, Mulan? @Soeplepel en ik zoeken nog een girl best friend :love2:.
 
Dan heb je toch iets gemist denk ik.

@Tonerider heeft mij nodig als sterke partner naast zich, terwijl @straight_six enkel in mijn broek (maar niet mijn legging!) wil zitten terwijl @Wannez is wat ik nodig heb.

De airfryer is volgens Tonerider - en enkel Tonerider! - het ideale instrument om steak in te bakken én hij is er fier op!

@kay-gell schijt dan weer alles onder wat maar kan (behalve zijn lief) . 🤷🏼‍♀️
wat?! gij hebt mij niet nodig? oh man :headshake: I'm out.
weeral afgewezen nadat ik mijn hart had opengesteld. 🪦

ddfo1ay-d7485f20-edf9-41af-849b-b349cee7dbb1.jpg
 
  • Haha
Waarderingen: Lint
Weet je wat ik me wel afvraag. Zijn jullie allemaal aan het internetten opt werk of hebben jullie allen gewoon congé
 
Terug
Bovenaan