Mulan
Well-known member
Tuurlijk zijn er gewenste intimiteiten, maar die moeten in het juiste topic geplaatst worden!Hoe kan dat nu? Er zijn hier zelfs geen gewenste intimiteiten, tis een bende kwezels!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuurlijk zijn er gewenste intimiteiten, maar die moeten in het juiste topic geplaatst worden!Hoe kan dat nu? Er zijn hier zelfs geen gewenste intimiteiten, tis een bende kwezels!
Is er een Groot Gewenst Intimiteiten topic? Is er controle dat beide/meerdere partijen effectief eens zijn met de gewenstheid en het niveau van de intimiteiten? Wie is scheidsrechter als er een conflict is tussen de wenser en de verwenste-die-niet-wenst? Staat MisterV vrij van van consequenties?Tuurlijk zijn er gewenste intimiteiten, maar die moeten in het juiste topic geplaatst worden!
Doorgaans gebeurt dat privé denk ik? En de moderator kunnen altijd ingeschakeld worden indien ongewenst, @Loser krijgt zijn beste erecties op dat soort meldingen!Is er een Groot Gewenst Intimiteiten topic? Is er controle dat beide/meerdere partijen effectief eens zijn met de gewenstheid en het niveau van de intimiteiten? Wie is scheidsrechter als er een conflict is tussen de wenser en de verwenste-die-niet-wenst? Staat MisterV vrij van van consequenties?
Dat is entertainment waarde nul, hoe kan je nu deftig van ‘t straat geraken (of van de grond) zonder dat honderd BGers meelezen?Doorgaans gebeurt dat privé denk ik?
"Je beste erectie" is toch een beetje als "je favoriete kind". Daar kun je niet tussen kiezen.
Nonsense, iedereen heeft een favoriet."Je beste erectie" is toch een beetje als "je favoriete kind". Daar kun je niet tussen kiezen.
Ja, die van mij.Nonsense, iedereen heeft een favoriet.
Zonder foto moeilijk oordelenJa, die van mij.
Vraag het aan Loser, die wist er graag van de mensen die wél delen met BG!Dat is entertainment waarde nul, hoe kan je nu deftig van ‘t straat geraken (of van de grond) zonder dat honderd BGers meelezen?

Billenkoek? Lekker!
Eerder kroketten, dat apparaat weet ik liggen.Billenkoek? Lekker!
FTFYOf verdwijnt de kroketten dan in MisterV?![]()
Anaal ook?
Liever oraal!Anaal ook?
Daar ben ik het mee eens.Liever oraal!
Geachte heer Slyke,
Zoals u weet wordt elke klacht dewelke onder de noemer #metoo valt zeer ernstig genomen. Gezien u een witte geprivilegieerde persoon van het mannelijk geslacht bent valt u echter niet onder de noemer #metoo. Wij adviseren u een geslachtsoperatie te ondergaan. Graag ontvangen wij bevestiging van uw geslachtswijziging waarna wij uw klacht verder kunnen behandelen.
Inmiddels betekenen wij
Met meest hoogachting,
V