Het grote intiem kapsel topic

Wat is jouw intiem kapsel?

  • M of X: Au naturel (niet geschoren)

    Stemmen: 20 11,2%
  • M of X: Brazilian (alles geschoren)

    Stemmen: 48 26,8%
  • M of X: Slip (enkel haren geschoren die zichtbaar uit je ondergoed of zwemkleding steken)

    Stemmen: 3 1,7%
  • M of X: Getrimd (korte lengte)

    Stemmen: 87 48,6%
  • M of X: iets anders

    Stemmen: 3 1,7%
  • V of X: Au naturel (niet geschoren)

    Stemmen: 1 0,6%
  • V of X: Brazilian (alles geschoren)

    Stemmen: 8 4,5%
  • V of X: Bikinilijn/driehoek (enkel haren geschoren die zichtbaar uit de bikinilijn steken)

    Stemmen: 3 1,7%
  • V of X: Getrimd (korte lengte)

    Stemmen: 3 1,7%
  • V of X: iets anders

    Stemmen: 3 1,7%

  • Totaal aantal stemmers
    179
Ik trim aangezien iedere keer ik volledig probeer, mijn zak eruitziet alsof ik hem door een hakselaar heb gehaald :unsure:.
Dus voor de mannen die alles scheren, how do you do it 😭.

Alsook: hoe vaak scheer je uw dangly bits? Dagelijks? Wekelijks? Twee wekelijks?

Gewoon onder de douche zonder zeep en met een mesje dat niet meer te scherp is.

Sommige zeggen dat je net een scherp mesje moet gebruiken maar nog nooit gesneden.
 
Idd gewoon met een mesje onder de douche. Ik heb liever een scherp. En daar kan je nog redelijk bruut mee zijn op uw klokkenspel.
Bij mij partner heb ik graag volledige geschoren, vind ik aantrekkelijker en aangenamer.
 
Laatst bewerkt:
Heb eens een Venus-mesje gepikt van de madam. Is in principe voor vrouwen maar dat werkt wel heel fijn onder de douche. Zorg er ook voor dat je de huid altijd goed strak trekt tijdens het scheren. Met een scheermachine krijg ik dat nooit deftig en met alle risico’s voor de balzak… Doe het eens in de week glad maar de dagen erna vind ik het er wat volwassener eruit zien. Met een bush voel ik mij echt een klosjaar. Geschoren = herboren :cool:
 
Laatst bewerkt:
Ik trim aangezien iedere keer ik volledig probeer, mijn zak eruitziet alsof ik hem door een hakselaar heb gehaald :unsure:.
Dus voor de mannen die alles scheren, how do you do it 😭.

Alsook: hoe vaak scheer je uw dangly bits? Dagelijks? Wekelijks? Twee wekelijks?

Met een Philips body groomer voor mannen.
Ooit gekocht bij een promo voor 25 euro en doet goed zijn dienst zonder irritaties (behalve dan bij de oksels).
 
Waarom in godsnaam zou je je intieme zone willen scheren met een minder scherp scheermesje en zelfs zonder scheergel? :unsure:
Je rukt (ipv scheert) als het ware de haartjes eruit, tot bloedends toe plus das vragen om een geïrriteerde huid met een gekke jeuk als gevolg.
Als je iets (maakt niet uit wat) wilt scheren gebruik dan een scherp mesje en scheerschuim (nat dus best tijdens het douchen) en als je achteraf toch een geïrriteerde huid hebt smeer er dan wat kokosolie op, je huid koelt gelijk af plus de geschoren oppervlakte voelt super zacht aan.oi22

Voor de echte lefgozers onder ons is harsen eigelijk nog beter, ook de schaamstreek.
Haartjes blijven langer weg of verdwijnen permanent omdat ze met de haarwortels enal worden verwijderdt en degene die terug groeien zijn dunner en zachter.
Je moet wel een hoge pijngrens hebben, let me tell u that maar na een tijdje went het wel.

En voor wie een kleine investering wilt doen qua tijd en geld is laseren nog de beste oplossing van al.
 
Waarom in godsnaam zou je je intieme zone willen scheren met een minder scherp scheermesje en zelfs zonder scheergel? :unsure:
Je rukt (ipv scheert) als het ware de haartjes eruit, tot bloedends toe plus das vragen om een geïrriteerde huid met een gekke jeuk als gevolg.
Als je iets (maakt niet uit wat) wilt scheren gebruik dan een scherp mesje en scheerschuim (nat dus best tijdens het douchen) en als je achteraf toch een geïrriteerde huid hebt smeer er dan wat kokosolie op, je huid koelt gelijk af plus de geschoren oppervlakte voelt super zacht aan.oi22

Voor de echte lefgozers onder ons is harsen eigelijk nog beter, ook de schaamstreek.
Haartjes blijven langer weg of verdwijnen permanent omdat ze met de haarwortels enal worden verwijderdt en degene die terug groeien zijn dunner en zachter.
Je moet wel een hoge pijngrens hebben, let me tell u that maar na een tijdje went het wel.

En voor wie een kleine investering wilt doen qua tijd en geld is laseren nog de beste oplossing van al.

Ik scheer mij al 15 jaar met een niet scherp scheermesje en nooit met scheerschuim daar beneden.

Gewoon onder de douche of in bad en nog nooit gesneden (mss 1 a 2 keer) en nooit rode uitslag.

Scheerschuim is overrated :unsure:
 
Als je iets (maakt niet uit wat) wilt scheren gebruik dan een scherp mesje en scheerschuim (nat dus best tijdens het douchen) en als je achteraf toch een geïrriteerde huid hebt smeer er dan wat kokosolie op, je huid koelt gelijk af plus de geschoren oppervlakte voelt super zacht aan.oi22

« Randy, wat zit gij de hele tijd aan uw ballen te dabben? Ho, man… daar moet ge wel wat kokosolie op doen, hé »
 
't Is ook gewoon worden hoor. Mijn oksels scheer ik zonder scheerschuim no problem. En zelfs daar beneden, als ik dat wat bij hou is dat gewoon rap er ff over tijdens de douche. Terwijl vroeger dat echt een gans ding was met op mijn rug liggen en potje water en scheerschuim en handdoek en moeilijk doen.
 
Één optie staat er nog niet in voor zowel M V of X

Niets beter dan een meme om dit duidelijk te maken :

cacf0656d5777794173bbf21da7b5326.jpg
Bij mij is da vooral omgekeerd.
Toen ik singel was goed kort because you never knew met wie ge thuis zou komen. En als ge dan nog moest beginnen scheren ...
Nu ist eerder een jarig 70 piet omdat who cares. We nemen elkaar zoals we zijn :D En als het tot sex komt is toch meestal gepland. En dan gaan we ons eerst nog wa fatsoeneren :D Die wilde sex zomaar uit het niets waarbij de kleren van het lijf gescheurd worden die is lang vervlogen tijd haha
 
Ik hou wel van wat haar bij mannen (zowel borst als onderaan). De keren dat ik een volledig gladde jongen voorhad moest ik toch altijd aan highschool denken terwijl ik pe daar nu toch echt wel te oud voor voel 🙂.
Bij mij is het een getrimd en duidelijk afgelijnd tuintje 🙂.
 
Ik hou wel van wat haar bij mannen (zowel borst als onderaan). De keren dat ik een volledig gladde jongen voorhad moest ik toch altijd aan highschool denken terwijl ik pe daar nu toch echt wel te oud voor voel 🙂.

Dat compenseren we dan wel met wat rughaar, konthaar, borsthaar en dat soort toestanden... 🙃

Maar even serieus: zijn er mannen hier die hun 'butt' ook scheren of trimmen?
In tegenstelling tot de schaamzone, heb ik daar nog nooit iets weggehaald...
 
Ieder zijn ding maar ik heb nooit begrepen wat er zo fantastisch is aan kaal. Het voelt niet lekker, precies alsof je met twee rubberen flappen of schuurpapier tegen elkaar zit te wrijven. Een beetje haar maakt het direct veel zachter. Je moet het dan ook constant bijhouden en het hele gedoe rond 'hygienisch' is de grootste bullshit die er is: Vrouwen hebben net een pak meer last van blaasontstekingen als alles geschoren is want de buffer is weg. En in het algemeen zorg je hoe dan ook voor kleine wondjes bij het scheren, heb je die rode bultjes en is heel uw 'huidbioom' continu om zeep.

Dat gezegd zijnde: Voor mij liever wel haar dus. Al ben ik nu ook geen fan van een grote bos, een partner doet daarmee wat ze zelf wil.
 
Dat compenseren we dan wel met wat rughaar, konthaar, borsthaar en dat soort toestanden... 🙃

Maar even serieus: zijn er mannen hier die hun 'butt' ook scheren of trimmen?
In tegenstelling tot de schaamzone, heb ik daar nog nooit iets weggehaald...

Om "klaboesters" te vermijden, is het wel essentieel om de bilspleet te scheren!
 
Bovenaan kort getrimd. Vanaf de zak tot tussen de bilnaad met een scheermes helemaal glad.

Bij een vrouw heb ik liever wat kort getrimd haar in de vorm van een driehoek of een lijntje.
 
Bovenaan kort getrimd. Vanaf de zak tot tussen de bilnaad met een scheermes helemaal glad.

Heb je dan geen vreemd effect bij de overgang naar de dijen/billen/benen?
Want daar zal ook wel wat haar staan? Of trim je die dan ook (dus verder naar beneden richting knie enzo)?
 
Heb je dan geen vreemd effect bij de overgang naar de dijen/billen/benen?
Want daar zal ook wel wat haar staan? Of trim je die dan ook (dus verder naar beneden richting knie enzo)?
Bijna geen haar daar. Ik heb ook 0 borsthaar en al zeker niet op de rug enzo.
Onlangs wel ontdekt dat ik hier en daar een sprietje op m'n poep krijg.

De overgang tussen glad en getrimd is ook vaag omdat ik daar nog iets korter trim. Precies zo'n fade als bij een kapsel.
 
Mannen.

Hebben jullie je al ergens laten waxen?

Ik stel me die vraag omdat ik me zopas weer eens in mijn balzak heb gesneden/geschoren?

Ik gebruik de trim functie van mijn scheer apparaat hiervoor, maar is blijkbaar niet ideaal. De huid van mijn balzak is te fragiel precies?

Nu denk ik er aan om die zone, en ook de billen en misschien wel de bil spleet ineens mee te pakken?

Wie heeft hier ervaringen in?

Of is dit iets waarvan je denkt: laat dat toch allemaal staan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan