Het grote intiem kapsel topic

Wat is jouw intiem kapsel?

  • M of X: Au naturel (niet geschoren)

    Stemmen: 20 11,2%
  • M of X: Brazilian (alles geschoren)

    Stemmen: 48 26,8%
  • M of X: Slip (enkel haren geschoren die zichtbaar uit je ondergoed of zwemkleding steken)

    Stemmen: 3 1,7%
  • M of X: Getrimd (korte lengte)

    Stemmen: 87 48,6%
  • M of X: iets anders

    Stemmen: 3 1,7%
  • V of X: Au naturel (niet geschoren)

    Stemmen: 1 0,6%
  • V of X: Brazilian (alles geschoren)

    Stemmen: 8 4,5%
  • V of X: Bikinilijn/driehoek (enkel haren geschoren die zichtbaar uit de bikinilijn steken)

    Stemmen: 3 1,7%
  • V of X: Getrimd (korte lengte)

    Stemmen: 3 1,7%
  • V of X: iets anders

    Stemmen: 3 1,7%

  • Totaal aantal stemmers
    179
Ge hoeft daarvoor niet in een relatie te zitten :unsure:


Persoonlijk vind ik bij mezelf hele lange haren vrij onaangenaam. Dat stoort me ofzo, maar het varieert van moment tot moment maar bijna nooit full bush :p Al heb ik een voorkeur voor geschoren zeker als er activiteiten op het menu staan :unsure:
Dat was dan ook wat ik wou bedoelen met mijn post, idd een relatie hebben is geen vereiste, maar imo wel een must om het zaakje proper bij te houden als er frisky zal worden gedaan...
 
Ik probeer alles onder de balzak te scheren en de rest trimmen, kaal heb ik ook al gedaan maar de irritatie is er wel als die haartje terug komen, oksels scheer ik ook.
Borsthaar ga ik eens over met scheer machine ( niet alles weg ) mijn rug blijf ik af :unsure:
 
Ooit heb ik eens alles afgeschoren, maar volledig kaal past niet bij mij. Ook mijn haren eens laten groeien, daarmee stond ik ook niet echt.
Kort geschoren werkt bij mij het beste.
 
De Facebook botjes/cookies/pixels doen goed hun werk, want welke reclame kreeg ik nu opeens op mijn profiel?

'Ik zit nooit meer met mijn hoofd in de ‘jungle’ van m'n man dankzij de BALZY ManMower 3.0. De ManMower scheert zijn kroonjuwelen glad zonder pijn, scheuren & gedoe. Ik en mijn man kunnen niet meer zonder''

Ik heb alleen maar een topic op BG geopend, Facebook! 🤪
 
De Facebook botjes/cookies/pixels doen goed hun werk, want welke reclame kreeg ik nu opeens op mijn profiel?

'Ik zit nooit meer met mijn hoofd in de ‘jungle’ van m'n man dankzij de BALZY ManMower 3.0. De ManMower scheert zijn kroonjuwelen glad zonder pijn, scheuren & gedoe. Ik en mijn man kunnen niet meer zonder''

Ik heb alleen maar een topic op BG geopend, Facebook! 🤪
Als je je balzak scheurt tijdens het scheren doe je toch iets grondig fout.
 
Heb ik ook al gedaan, ik zweette daar vroeger fel en het helpt wel als de haartjes weg zijn.
Je moet ook wel geluk hebben denk ik, door mijn gevoelige huid gebruik ik nooit deodorant of iets anders ik reageer door nogal fel op idem met parfum.
 
De Facebook botjes/cookies/pixels doen goed hun werk, want welke reclame kreeg ik nu opeens op mijn profiel?

'Ik zit nooit meer met mijn hoofd in de ‘jungle’ van m'n man dankzij de BALZY ManMower 3.0. De ManMower scheert zijn kroonjuwelen glad zonder pijn, scheuren & gedoe. Ik en mijn man kunnen niet meer zonder''

Ik heb alleen maar een topic op BG geopend, Facebook! 🤪
Als je je balzak scheurt tijdens het scheren doe je toch iets grondig fout.

Op basis van jouw reactie, lees ik die reclame nu als:

» Ik zit nooit meer met mijn hoofd in de ‘jungle’ van m'n man dankzij de BALZY ManMower 3.0. De ManMower scheert zijn kroonjuwelen glad zonder pijn, scheuren & gedoe. Ik en mijn man kunnen niet meer zonder balzak »
 
Je moet ook wel geluk hebben denk ik, door mijn gevoelige huid gebruik ik nooit deodorant of iets anders ik reageer door nogal fel op idem met parfum.

Ooit ook wel eens geprobeerd om de oksels te scheren, maar dat vind ik precies veel moeilijker dan de intieme zone.
En inderdaad onmiddellijk ook nogal reactie van de huid daarop (bij de oksels), dus die waren daar precies niet zo content mee…
 
Ik trim aangezien iedere keer ik volledig probeer, mijn zak eruitziet alsof ik hem door een hakselaar heb gehaald :unsure:.
Dus voor de mannen die alles scheren, how do you do it 😭.

Alsook: hoe vaak scheer je uw dangly bits? Dagelijks? Wekelijks? Twee wekelijks?
 
Ik trim aangezien iedere keer ik volledig probeer, mijn zak eruitziet alsof ik hem door een hakselaar heb gehaald :unsure:.
Dus voor de mannen die alles scheren, how do you do it 😭.

Alsook: hoe vaak scheer je uw dangly bits? Dagelijks? Wekelijks? Twee wekelijks?
Extra scheermachine, zo met een driehoekige bolle kop kan je u zelf nooit pijn doen.
 
Hoe meer je scheert hoe sneller ze terug groeien :)
Dat is absoluut onwaar.


Edit: Nog even opgezocht ter staving.

Scheren zorgt er dus niet voor dat ze sneller en / of dikker teruggroeien.


 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan