Tonerider
Well-known member
de waarheid is wel spijtiger voor hen: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/0...a-van-den-plas-schilde-slachtoffers-joyrider/
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke, hier heb ik echt 5 minuten luidop mee aan het lachen geweest
Hoe komt zoiets zelfs in de krant? "Marie-Louise! Snel, bel de gazet, ik heb een grote aardappel gevonden!"?![]()
“Al 50 jaar kweek ik aardappelen... Maar nooit eerder zo’n kanjer”: Frans (76) doet straffe ontdekking in zijn moestuin
“Met zo’n aardappel maak je al een flinke portie frieten, ja.” Frans Janssens (76) uit het Vlaams-Brabantse Bellingen, in het Pajottenland, schrok zich een bult toen hij vorige week zijn patatjes aan het rooien was. Plots stootte hij op een kanjer van 860 gram en een lengte van 25 centimeter. De...www.hln.be
Heerlijk toch.Hoe komt zoiets zelfs in de krant? "Marie-Louise! Snel, bel de gazet, ik heb een grote aardappel gevonden!"?
En dan ook nog effectief een journalist die daar zijn tijd in steekt he.
Ik denk dat ge nog eens moet kijken in welke gazet dat staat.En dan ook nog effectief een journalist die daar zijn tijd in steekt he.

Tja HLN is dan ook de grootste rioolkrant van België.Hoe komt zoiets zelfs in de krant? "Marie-Louise! Snel, bel de gazet, ik heb een grote aardappel gevonden!"?
En dan ook nog effectief een journalist die daar zijn tijd in steekt he.
Ne patat van mijn kloten is dat.HLN melkt de patatten helemaal uit:
![]()
![]()
Patattenoorlog op komst? Na joekel uit Bellingen is er nu ook deze reus van 1,5 kilogram uit Schepdaal: “Hopelijk krijgen we hem op”
De grond lijkt dit jaar bijzonder vruchtbaar in Vlaams-Brabant. Maandag vertelde Frans uit Bellingen nog bij HLN over zijn 25 centimeter grote aardappel van <a...www.hln.be
Het mooiste is dat Wesley amper zijne lach kan inhouden omdat ie beseft dat de foto hier gaat terechtkomen.![]()
https://www.nieuwsblad.be/binnenlan...jk-al-een-hele-tijd-in-de-gaten/96831649.html
Klopt, geen BMW op de foto.... tenzij hij gewoon achter de poort staat natuurlijk.
haha, vond ik ook het beste: zij zo heel serieus naar de onderkant van de poort aan het kijken en hij die daar zijn lach niet kan inhouden omdat hij weet hoe absurd het er gaat uitzien. Deze is toch wel mijn favoriet, denk ik.Het mooiste is dat Wesley amper zijne lach kan inhouden omdat ie beseft dat de foto hier gaat terechtkomen.