Muscleduck
Well-known member
Ik zat me exact hetzelfde af te vragen. Geweldig toch.Ik probeer mij toch altijd de framing wat voor te stellen.
- En kan de poort een beetje open?
- En kunnen jullie dan alle twee wat verbaasd naar de onderkant kijken?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zat me exact hetzelfde af te vragen. Geweldig toch.Ik probeer mij toch altijd de framing wat voor te stellen.
- En kan de poort een beetje open?
- En kunnen jullie dan alle twee wat verbaasd naar de onderkant kijken?
dat is zoals firma's die foto's vragen van het feit dat je iets niet ontvangen hebt.benieuwd wie kan raden waar hier mee geposeerd wordt. Of juister waarmee niet geposeerd wordt. En waarom er dan ook niemand meer te zien is.
![]()
Of een BMW die gestolen isdat is zoals firma's die foto's vragen van het feit dat je iets niet ontvangen hebt.

Ik was aan het zoeken naar lokettenbenieuwd wie kan raden waar hier mee geposeerd wordt. Of juister waarmee niet geposeerd wordt. En waarom er dan ook niemand meer te zien is.
![]()

Ge moogt op BG geen foto’s zetten van een paar mooie loketten. Tenzij ze aangekleed zijn.Ik was aan het zoeken naar loketten![]()

...
Hingene
Al tien jaar lang vragen inwoners van Hingene (Bornem) zich af waarom er telkens op 14 oktober steentjes op hun vensterbanken verschijnen. Dat mysterie is eindelijk ontrafeld. Kunstenaar Hans Bossmann (65) blijkt de ‘dader’. Hij maakte een kortfilm over het ‘mysterie van de steentjes’.
...
...
Het idee kwam tot hem toen hij in 2016 in Bornem exposeerde voor een tentoonstelling in CC Ter Dilft. “Ik parkeerde mijn wagen in Hingene en het viel me meteen op hoeveel granieten vensterbanken ik zag”, vertelt hij. “Ik besloot om enkele kiezeltjes, ook van graniet, van de parking mee te nemen en die op de vensterbank te leggen.”
...
...
Al snel merkte ik dat mijn kiezels voor rumoer zorgden in Hingene. Mensen vroegen zich af wat de bedoeling was. Een populaire theorie was dat dieven met die kiezels huizen markeerden om later in te breken.”
...
Om nog maar te zwijgen van die Cola Zero.Amai, dat ziet er slechte spaghettisaus uit.
Het zijn daar twee fietspaden die samenkomen. Met die elektrische velo´s van tegenwoordig lijken haaientanden me geen slecht idee.lol, ik dacht dat die vrouw een verpleegster was door dat blauwe pak. Vind het ook wel grappig dat er haaietanden zijn. Als er ook geen bord staat, heeft dat 0 waarde en lijkt me nu toch wel ook overbodig voor een fietspad? Is dat daar zo druk?
Ik volg die kerel op TikTok. Kan wel wat eten verzetten en aan een indrukwekkende snelheid.Nog even wachten met overgeven tot we een goeie foto hebben, meneer.
![]()
https://www.hln.be/steenokkerzeel/s...en-tijd-breng-nu-maar-een-dessertje~af6aa0f3/