Het grote 'ik kom in de gazet en poseer met het voorwerp' - topic

“Als het heeft geregend en het vriest, dan wordt het hier spekglad”​

1co2ll.jpg

512e87c7-28c7-40f7-abbf-1c600362208a.jpg

Een landbouwer uit Diksmuide is zwaar verbrand geraakt aan zijn buik door een obus. Landbouwer Ward Vanthournout vond de oorlogsbom vorige week op zijn veld tijdens het ploegen en hij raapte die op. De landbouwer liep een mosterdgasbesmetting op, wat voor gele blaren zorgt.

512e87c7-28c7-40f7-abbf-1c600362208a.jpg

Een landbouwer uit Diksmuide is zwaar verbrand geraakt aan zijn buik door een obus. Landbouwer Ward Vanthournout vond de oorlogsbom vorige week op zijn veld tijdens het ploegen en hij raapte die op. De landbouwer liep een mosterdgasbesmetting op, wat voor gele blaren zorgt.
Die mens kent zijn klassiekers niet he.

lol, die letters op het gebouw zijn bijna zo groot als het gebouw zelf. Een beetje nutteloos als uw gebouw maar 5m hoog is natuurlijk.

2 keer zoveel caffeïne als andere blikken 😬

THFjyb1.jpeg

Zouden ze al nagedacht hebben over waarom zij de enige zijn met zoveel cafeïne in hun drankjes? :thinking:

Zouden ze al nagedacht hebben over waarom zij de enige zijn met zoveel cafeïne in hun drankjes? :thinking:
Meer is sowieso beter toch... Net als grotere letters bezig zijn.

Hun jaarcijfers eens bekeken. 200K verlies per jaar, activa dat negatief gaat gaan. En bij hun opmerkingen om niet failliet te worden verklaard staat dan dat ze dit jaar hun aanbod gaan uitbreiden. Waarschijnlijk dit drankje...

Alé, ik hoop het voor hun. Maar ik ga er inderdaad ook van uit dat de wereldberoemde merken wel weten hoeveel cafeïne mensen eigenlijk willen. En niet gewoon: "het maximum wettelijk toegelaten"

Laatst bewerkt:
Gestolen vanop FB:

'Echt een worst case scenario voor die mannen'

:unsure:

De VRT maakt zelfs mopjes.

Meer is sowieso beter toch... Net als grotere letters bezig zijn.

Hun jaarcijfers eens bekeken. 200K verlies per jaar, activa dat negatief gaat gaan. En bij hun opmerkingen om niet failliet te worden verklaard staat dan dat ze dit jaar hun aanbod gaan uitbreiden. Waarschijnlijk dit drankje...

Alé, ik hoop het voor hun. Maar ik ga er inderdaad ook van uit dat de wereldberoemde merken wel weten hoeveel cafeïne mensen eigenlijk willen. En niet gewoon: "het maximum wettelijk toegelaten"
Als je trouwens eens helemaal cringe beelden wilt zien.... Zoek hun bedrijf eens op op facebook.

Ze doen daar ook een marktonderzoek op straat en laten dat ding proeven door, volgens mij, -16 jarige meisjes. Niet echt oké vind ik, maar misschien ligt dat aan mij.

Als je trouwens eens helemaal cringe beelden wilt zien.... Zoek hun bedrijf eens op op facebook.

Ze doen daar ook een marktonderzoek op straat en laten dat ding proeven door, volgens mij, -16 jarige meisjes. Niet echt oké vind ik, maar misschien ligt dat aan mij.

Zijn bedrijfje mag verlieslatend zijn, privé is die Patrick wel dik in orde met een groot huis en een paar auto's:

RnCnHY3.png

En recent stond hij nog in de krant, dat hij in Kortrijk met een Lamborghini met een everzwijn op (en de Confederacy vlag...) door de stad reed. Speciaal individu alleszins.

Zijn bedrijfje mag verlieslatend zijn, privé is die Patrick wel dik in orde met een groot huis en een paar auto's:
Hij kent de 'trucken van de foor' zullen we maar zeggen...

In 2021 ook al eens €500.000 geïnvesteerd in een geflopt energiedrankje RISK : https://www.hln.be/kortrijk/patrick...ationals-vuur-aan-de-schenen-leggen~ad691e80/

Ik vermoed dat niemand hier nooit zo een blik heeft gezien.

Dus van waar al dat geld komt??? (ook filmpjes met een Ferrari enzo...)

Terug
Bovenaan