Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bekijk bijlage 30037
Bart staat versteld van halve meter rekening voor één hamburger: “Kan dat niet duurzamer?”

Een lange hamburgerrekening in elk geval, of langehamburgerrekeningIemand uit Genk en dus uit Limburg.
Is dat dan een lange hamburger?![]()

Ze stond nog maar net open.![]()
NET OPEN. Yoran (24) neemt volkscafé Rallye over: “Ik hoop dat de werken hier wat verderop vlug voorbij zijn”
In de Capucienenstraat in Ieper is het bekende Café Rallye al even opnieuw open. Aan het roer van de zaak staat de 24-jarige Yoran Kuypers, die eerder Yo’s Café uitbaatte. De twintiger krijgt wat hulp van vader Kurt, tot voor kort zaakvoerder van restaurant Au Gourmand in Ieper. “We gaan af en...www.hln.be
Club-cafe waar ik vroeger wel eens kwam wordt overgenomen. Maar ik kan toch niet de enige zijn die ziet dat die kerel zijn broek open staat?![]()

Het is hen gelukt blijkbaar: https://www.hln.be/heist-op-den-ber...er-geen-oorlog-voeren-met-herstappe~aafa0660/
welle hemme alles, en de weedee hee zelfs ne laptop.
Logisch, welle hemme alles en de WeeDee -mè zenne laptop- kàn alles!Het is hen gelukt blijkbaar: https://www.hln.be/heist-op-den-ber...er-geen-oorlog-voeren-met-herstappe~aafa0660/

een lange hamburgerrekening is een lange rekening voor een hamburgerEen lange hamburgerrekening in elk geval, of langehamburgerrekening![]()
Maar we weten niet of het lange of gewone hamburgers waren. Dus het gaat tussen een "lange hamburgerrekening" en een "lange langehamburgerrekening"een lange hamburgerrekening is een lange rekening voor een hamburger
een langerhamburgerrekening is een rekening voor een lange hamburgers.
![]()
langeafstandsloper / lange afstandsloper
Een langeafstandsloper is een loper die lange afstanden loopt. Een lange afstandsloper kan ook, maar het gaat dan om een afstandsloper die lang van gestalte is.www.vlaanderen.be

Bekijk bijlage 30037
Bart staat versteld van halve meter rekening voor één hamburger: “Kan dat niet duurzamer?”
Lol maar hij heeft wel gelijk, ik heb mij dat ook al afgevraagd waarom dat ticket zo groot moet zijn hahahaWss met de auto naar de hamburgertent.
Dat hij zijn velo pakt en stopt met zagen.

Zou nog een goede profiel foto zijn op Tinder om een sugar baby binnen te halen.![]()
Marc stond aan de kassa met een volle kar maar kon met geen enkele bankkaart betalen: “Ik voelde me een misdadiger”
Marc kon zijn bankkaarten wel opeten uit frustratie. “Dit heeft me al heel veel energie en telefoons gekost.”