Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het kan nog beter dan poseren met een voorwerpAllereerst vraag ik me dikwijls af hoe deze mensen met hun verhaal de aandacht van de krant weten te trekken. Bellen ze de krant zelf op? Bij sommigen zou je het denken want er zijn er wel een paar die regelmatig in de krant komen. Maar bovenal vind ik het ook fascinerend dat men bij de krant ook vindt dat dit terecht een plaatsje verdient op hun website of de papieren versie en men het dus ook de moeite vindt om er een reporter naartoe te sturen en daadwerkelijk een Jambers Light artikel van te maken. Met welk gevoel zou deze reporter terugkijken op zijn werkdag? Hoe voelt hij of zij zich bij het maken van deze artikelen?
Maar bovenal blijven de foto's mij het meest fascineren. De pose, de blik en de lichte absurditeit van zulke artikels en foto's.
Dus graag zou ik hier een vergaarbak maken van zulke foto's. Waar het verhaal om gaat, mag ook in je post, maar enkel in spoilers zodat we er een beetje voor onszelf naar kunnen raden wat het zou zijn. Een beetje zoals chronophoto dus, maar in plaats van naar het jaartal te raden, mag je naar het verhaal raden.

Die vuile trui is een extra mysterie. Was hij juist de haag aan het snoeien of zitten schilderen?![]()
Foto's zijn idd gemaakt 50m van elkaar. Aan de Manhattan studio aan de vaart in Leuven.Hoe kom ik 2 keer in de gazet...
En ik heb veel vragen...damn paywall, en paywallreaders geblocked door onze IT...
De kaseien lijken hetzelfde, het fietspad heeft wel dezelfde vorm maar heeft half ander kleurtje, en de muur is plots van turquoise naar zwart gegaan. Tussen beide fotoschoots 100m verder geparkeerd op vraag van de fotograaf?
En hoe wordt ne mens zo vuil van catering? Collega van Jasper de schilder?
En zijn Pizza plaat lijkt splinternieuw, maar heeft geen reliefstempel, is het wel slim daarmee in de gazet te komen?
Waarom kunstgras op de drempels, schuift dat niet extra als het regent?
En wie is Koning???
![]()
![]()
Onbekende gaat aan de haal met gepersonaliseerde ‘PIZZA’-nummerplaat van Viktor (28): “Maar als ik aangifte doe, ben ik ze voorgoed kwijt”
Bezitters van een gepersonaliseerde nummerplaat: wie zijn ze, en wat drijft hen? Voor Viktor Decroos (28) bleek een officiële plaque met het woord PIZZA vooral een uitstekend uithangbord te zijn voor zijn cateringzaak. Totdat een onverlaat vorige week aan de haal ging met het unieke hebbeding...www.hln.be
![]()
![]()
Gepersonaliseerde nummerplaat "PIZZA" gestolen in Leuven, eigenaar Viktor: "Ik vermoed dat die ergens op een kot hangt" | VRT NWS Nieuws
In Leuven is de gepersonaliseerde nummerplaat "PIZZA" van de 28-jarige Viktor Decroos gestolen. Hij wil liever geen aangifte doen omdat de nummerplaat dan meteen wordt geschrapt. Hij hoopt dat de dief tot inkeer komt en hem alsnog zijn "PIZZA"-plaat terugbezorgt.www.vrt.be
Dat is net het punt he, zijn originele is gestolen ....En zijn Pizza plaat lijkt splinternieuw, maar heeft geen reliefstempel, is het wel slim daarmee in de gazet te komen?
Klopt, ik kon nu net het artikel lezen ook.Hij noemt zichzelf de pizzakoning geloof ik.