Het grote 'ik kom in de gazet en poseer met het voorwerp' - topic

https%3A%2F%2Fstatic.nieuwsblad.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2024%2F03%2F15%2Fd890f900-1c6a-4ec2-886b-40f9dbf7542f.jpg

Wie zich het lot van de ganzen erg aantrekt, is Chantal Geniar uit de Veerhuisdreef. “Ik merk dat de eieren van die ganzen bij de brug kapot gegooid werden. Jammer. En de ganzen die verderop richting sluis 10 bij het dierenasiel zitten, zijn er nog slechter aan toe”, kijkt de vrouw bezorgd.

Ze heeft het over het snelle verkeer in de Sluizenstraat, dat iets minder hoffelijk lijkt voor de ganzen die er zich ophouden ter hoogte van de woonboten. Lang niet iedereen houdt zich aan de maximaal toegelaten snelheid van 50 km per uur. Het speciale verkeersbord dat de gemeente er op vraag van Chantal liet plaatsen om te waarschuwen voor de ganzen, maakt ook al niet veel indruk.
 
Die vrouw staat voor die paal, ik kan die paal dus niet gans zien.
Als puntje bij paaltje komt is het tijd om hier paal en perk aan te stellen zodat die paal als een paal boven water klaar en duidelijk zichtbaar is en die vrouw niet voor paal staat door voor die paal te staan. Dat is niet bepaald handig.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan