Het grote 'ik kom in de gazet en poseer met het voorwerp' - topic

Ik zie het toch ook wel in mijn omgeving dat men wil dat mannen 'vrouwelijke' taken doen maar dat vrouwen geen 'mannelijke' taken moeten uitvoeren
 
Ik vind het vooral bizar dat er anno 2023 op heel die school blijkbaar geen enkele vrouw te vinden is die een gat kan boren met een boormachine?

Tot zover de emancipatie. Doet mij een beetje denken aan die talloze jonge koppels waar het nog steeds normaal is dat de vrouw alleen instaat voor de was en de plas.
Sorry maar sommige vrouwen hebben nu eenmaal graag een man om eens goed te boren.
 
Impregneren hé. Dan geraakt ze pregnant.
200w.gif
 
https%3A%2F%2Fstatic.gva.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2024%2F03%2F12%2Ff379cb88-dab4-42b3-90ae-7476323cc468.jpg


Jacky Rosseel (72) uit Koekelare, die eerder al indruk maakte door een gigantische puzzel bestaande uit 54.000 stukjes te voltooien, heeft zich opnieuw op de puzzelwereld gestort. Deze keer nam hij de uitdaging aan van een puzzel met 51.300 stukjes. Net als bij zijn vorige project, stuitte Jacky op een frustrerende ontdekking: er ontbreekt opnieuw een stukje.
 
Terug
Bovenaan