Het grote 'ik kom in de gazet en poseer met het voorwerp' - topic

Ik begrijp dat ook niet goed. Ons berekende voorschot was rond de 600 euro. Ik heb dat op 180 gezet en uiteindelijk 1400 moeten opleggen. Maw was mijn reëel verbruik (of toch kost) de helft van wat Electrabel voorstelde. Hoe kom je nu aan 38k elektriciteit/gas, tenzij je een kantoor hebt bv.

Omdat die hun systeem aars is, en niemand zich vragen stelt op die firma's bij cijfers die zelfs fysiek niet kunnen kloppen. Ik heb dit voorgehad met pidpa:

PXL_20230724_175843070.jpg

26,6k liter geraakt zelfs fysisch niet door de buizen op 24u, die in mijn huis toekomen denk ik.

(Ge moet daar nu wel ni voor naar de gazet gaan, dat geraakt zo ook opgelost)

Paris (16) wou mama verrassen, maar verliest stuk vinger tijdens koken: “Dit toestel gebruiken we nooit meer

De krant bellen omdat je dochter bij wijze van spreken in haar vinger heeft gesneden :laugh::laugh:

D8q3DR8.jpeg
Had ik net ook gezien. Volgens mij heeft die zich twee jaar van den domme gehouden. Kan mij niet voorstellen om twee jaar lang zoiets niet door te hebben.

https%3A%2F%2Fstatic.nieuwsblad.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2024%2F02%2F18%2Fb3d0575b-5937-40a7-ae19-b89dbd0d38f1.jpg

Hugo (57) legt 196 km van Kuurne-Brussel-Kuurne al lopend af, maar start niet in Kortrijk: “Voor mij is het alles of niets”​

Laatst bewerkt:

Eerst de fout van Fluvius (digitale meter)
Dan de fout van Luminus (niks laten weten)

En uiteindelijk blijkt dat ze nog een vast contract hebben aan 70€c per kWh en eigenhandig het voorschot lieten verlagen want dat vonden ze hoog.
Sterk bezig

Roger trouwens mooi op de foto met zijn accumulatieverwarming en de hoge rekening

“Onze kinderen werden af en toe wakker van het geruzie hier op straat”, zegt ze. “Mensen spuwden naar elkaar of gingen op de vuist. Het was echt niet meer normaal.”

https%3A%2F%2Fstatic.nieuwsblad.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2024%2F02%2F20%2Faee3ea36-e0e4-46bf-a93c-faab56d75288.jpg

Bekijk bijlage 27345

Ik blijf eigenlijk met 2 vragen achter na zo'n verhaal:
1. Waarom zitten er politie agenten te kijken naar de inzittenden van een auto via een camera die zogenaamd enkel dient om de verkeersveiligheid te waarborgen?
2. Waarom zit de politie te klagen over personeelstekorten terwijl er blijkbaar gewoon volk naar een scherm aan 't staren is op zoek naar een misdrijf? Waren ze met 5 man om te kaarten of zo? :unsure:

1. Waarom zitten er politie agenten te kijken naar de inzittenden van een auto via een camera die zogenaamd enkel dient om de verkeersveiligheid te waarborgen?
2. Waarom zit de politie te klagen over personeelstekorten terwijl er blijkbaar gewoon volk naar een scherm aan 't staren is op zoek naar een misdrijf? Waren ze met 5 man om te kaarten of zo? :unsure:
3. is dat GDPR gewijs wel allemaal ok?

Er zal eerst een telefonische medling geweest zijn, waarna men de camerabeelden zal zijn gaan opzoeken.

Moeten we niet content zijn dat ze hun werk gedaan hebben?

Ik vind het vooral bizar dat er anno 2023 op heel die school blijkbaar geen enkele vrouw te vinden is die een gat kan boren met een boormachine?

Tot zover de emancipatie. Doet mij een beetje denken aan die talloze jonge koppels waar het nog steeds normaal is dat de vrouw alleen instaat voor de was en de plas.

Terug
Bovenaan