Hellsdinner
Crew Member
Gemiste kans om ipv spoiler - boiler te zettenBekijk bijlage 26388
Eén jaar later weet nog steeds niemand wie veertig gezinnen duizend liter stookolie schonk: “Een ongelooflijk verhaal dat je alleen in films ziet”
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gemiste kans om ipv spoiler - boiler te zettenBekijk bijlage 26388
Eén jaar later weet nog steeds niemand wie veertig gezinnen duizend liter stookolie schonk: “Een ongelooflijk verhaal dat je alleen in films ziet”
En dan "klopt" de foto eigenlijk nog niet, want dat is niet het ding waar die stookolie in zitBekijk bijlage 26388
Misschien dat de tank in de grond zit en dit een beetje te moeilijk was om een foto van te maken.Met de peilstok in de hand misschienEn dan "klopt" de foto eigenlijk nog niet, want dat is niet het ding waar die stookolie in zitMisschien dat de tank in de grond zit en dit een beetje te moeilijk was om een foto van te maken.

Aaron wil met deelname aan Ironman autisme bespreekbaar maken: “Lopen maakte een andere mens van mij”
![]()
Aaron wil met deelname aan Ironman autisme bespreekbaar maken: “Lopen maakte een andere mens van mij”
Aaron Geli (26) zit in volle voorbereiding voor zijn eerste Ironman op 16 juni in Klagenfurt (Oostenrijk). Met de krachttoer wil de Zandhovenaar geld inzamelen voor BuSo Kristus Koning in Sint-Job, en meer bepaald voor de autiwerking op de school. Zelf kreeg Aaron in het vierde leerjaar van de...www.gva.be
Toch wel een gemiste kans om een blauw shirt aan te trekkenKom Jordy. Trek snel een strak t-shirt aan en ga bij de meter staan.

:
Ik begrijp dat ook niet goed. Ons berekende voorschot was rond de 600 euro. Ik heb dat op 180 gezet en uiteindelijk 1400 moeten opleggen. Maw was mijn reëel verbruik (of toch kost) de helft van wat Electrabel voorstelde. Hoe kom je nu aan 38k elektriciteit/gas, tenzij je een kantoor hebt bv.![]()
Regelmatig komen zulke gevallen in de krant, en nooit enige duidelijke uitleg hoe ze in godsnaam aan zo'n bedragen komen. Zelfs met de piekprijzen van aug 2022 kun je dit nog niet verklaren. In het artikel staat ook dat ze een voorschot van €200 betaalt, maar die volgens de leverancier eigenlijk €600 moet zijn. Dat wil nog altijd zeggen dat ze al voor 8 jaar ver zou moeten opleggen. Hoezo, krijgt die geen jaarlijkse afrekening of zo ?