Mulan
Well-known member
Dan zou ik wel meer klanten hebben, mag ik hopen!toch per ongeluk geen rood lampje achter het raam steken zekers?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan zou ik wel meer klanten hebben, mag ik hopen!toch per ongeluk geen rood lampje achter het raam steken zekers?
Heet!Meestal 1 vriendin elke ochtend en avond. Van action varieer ik graag, maar meestal om de 2 weken stoom ik.
Wanneer hij wil zeggen...BTW: wanneer kom je terug?![]()
beginnen uw kaken zeer te doen?Wanneer kom je ?![]()
Niks beter dan een natuurlijk verzorgingsproduct!De officiële benaming is facial.
Facial zorgt voor een goede doorbloeding en voor vermindering van rimpels maar ik vind het gewoon fijn.![]()
Je praat de hele tijd poep.
Je moet dan ook een poepvlek zijn.
Mens zijn is voldoende.
Dit zou moeten helpen,Onthoud: na nasty is er
![]()
tegen de nattigheid in alle seizoenen?Op mijn vrouw liggen sinds vorige maand ook Crossclimates (voor alle seizoenen voor de duidelijkheid)
Ik probeerde net, wat maar niet wou lukken. Probeerde het op alle mogelijke manieren omhoog te krijgen maar dus niets. Opeens door dat ik aan de verkeerde bezig was.
Ik heb me nog nooit zo dom gevoeld, oprecht.
Het is zelfs niet eens meer grappig, om te janken.
Hoe kan iemand zo zijn?![]()
Zo zou Dag Allemaal dat waarschijnlijk quoten.Mijn kuisvrouw stofzuigt 1 verdiep in ongeveer 15 minuten. Nog 3u45 tijd dat ze aan andere zaken besteedt.
Wat is er daar mis mee? Ze zuigt gewoon ook heel goed!Zo zou Dag Allemaal dat waarschijnlijk quoten.
(stof)zuigen is love, (bed)aftrekken is lifeWat is er daar mis mee? Ze zuigt gewoon ook heel goed!
Het was redelijk strak.
...
Broek maakt een neerwaartse beweging van verbazing.
Vooral zeer competitieve markt waar er nog veel bewegingen zijn.
...

En steekte uwe zwans dan ook af en toe tussen die dubbele kin?Ik kus vrouwlief dikwijls in de halsstreek. (= intieme delen)
Waar is die tijd gebleven dat je vriendinnetje zo'n (donkerblauwe) zuigplek in uw nek had gezet na een stevige zoenbeurt in de hals?En steekte uwe zwans dan ook af en toe tussen die dubbele kin?

Was om te markeren dat ze van u was hèWaar is die tijd gebleven dat je vriendinnetje zo'n (donkerblauwe) zuigplek in uw nek had gezet na een stevige zoenbeurt in de hals?
(Ik hoor het bij velen nu donderen in keulen zeker? Maar in mijn jeugdjaren op ons school was dat een serieuze trend)
Dat was in mijn tijd schering en inslag en dan werd je op school uitgelachen.![]()

kinderen maken. Week of twee terug een zakje gekocht, kunnen we weer aan de slag. Maar toen dacht ik er gisteren aan en als ik kijk nog steeds vól. wtf? in godsnaam? Je kan kilo’s van het spul blijven kopen. Hoe komen ze dan aan een stop op die dingen? ben echt benieuwd
Dit topic gaat de goede richting uit.Ik heb wel nog moeilijkheden met mijn financiën precies, echt in de positief krijgen is nog niet gelukt.
Eerder:![]()
Werk - Wat is uw brutoloon?
Ook op Beyond Gaming gaat gaan we door met dit topic! Template (laatste update: 27/01/2023) 1. PERSONALIA Leeftijd: Opleiding: Aantal jaar aan het werk (wat/hoelang) : Alleenstaand/getrouwd/wettelijk samenwonend: Aantal kinderen ten laste: 2. ARBEIDSOVEREENKOMST Arbeider/bediende/ambtenaar...www.beyondgaming.be
Dit topic gaat de goede richting uit.
Ja, das normaal. Wat ik doe:
Pook laten opkomen. Dan valt hij er vanzelf in.