Het grote BG uit-de-context-getrokken-quotes topic

Je praat de hele tijd poep.
Je moet dan ook een poepvlek zijn.
Mens zijn is voldoende.

Onthoud: na nasty is er

00250325-000-01.png
Dit zou moeten helpen,
Mvg,
Mr. Proper

En steekte uwe zwans dan ook af en toe tussen die dubbele kin?
Waar is die tijd gebleven dat je vriendinnetje zo'n (donkerblauwe) zuigplek in uw nek had gezet na een stevige zoenbeurt in de hals?
(Ik hoor het bij velen nu donderen in keulen zeker? Maar in mijn jeugdjaren op ons school was dat een serieuze trend)

Dat was in mijne tijd schering en inslag en dan werd je op school uitgelachen. :tongue:

Waar is die tijd gebleven dat je vriendinnetje zo'n (donkerblauwe) zuigplek in uw nek had gezet na een stevige zoenbeurt in de hals?
(Ik hoor het bij velen nu donderen in keulen zeker? Maar in mijn jeugdjaren op ons school was dat een serieuze trend)

Dat was in mijn tijd schering en inslag en dan werd je op school uitgelachen. :tongue:
Was om te markeren dat ze van u was hè ;)

kinderen maken. Week of twee terug een zakje gekocht, kunnen we weer aan de slag. Maar toen dacht ik er gisteren aan en als ik kijk nog steeds vól. wtf? in godsnaam? Je kan kilo’s van het spul blijven kopen. Hoe komen ze dan aan een stop op die dingen? ben echt benieuwd

Ik heb wel nog moeilijkheden met mijn financiën precies, echt in de positief krijgen is nog niet gelukt.
Dit topic gaat de goede richting uit.

Dit topic gaat de goede richting uit.
Eerder:

Terug
Bovenaan