Groot Het grote BG in-de-context-taalfouten-topic

Die heb ik nog nooit live mogen bewonderen! 😭
Dat kunnen wij ook zeggen!
Het schijnt dat ze wel een paar ferme quotetten heeft.
Hierover bijvoorbeeld. :fingerguns: oi22

Blijkbaar ben ik na een tijd in slaap gevallen en wanneer ik terug wakker word in de namiddag en iets later op mijn gsm kijk zie ik dat er iemand gebeld heeft, maar ik ken de nummer (gsm nummer) niet.
Als ik naar het bericht luister hoor ik dat het van op het werk is, dus ik probeer terug te bellen, maar er word niet meer opgenomen. Ik heb zeker 10 keren gebeld, niks.
 
Als je niet weet wat voor onderhoud je wagen nodig hebt probeer dan via via werkplaatshandboek (voor moderne wagens is dit online ...) vast te krijgen.
U olie vervangen hangt ook veel af van u rijstijl-gebruik v u auto.
Nee, uw grootlichten om de 2 seconden opsteken gaat mij niet plots naar rechts doen gaan als ik oftewel trage auto's aan het voorbij steken zijn of er amper 10 meter ruimte is.
Ja hoor, jij magnifiek persoon, die ruimte die ik tussen mijn tegenligger en mezelf laat heb ik speciaal voor u gelaten.
Gevaarlijk. 😉
 


Gevaarlijk. 😉
Touché. Nee, dat is eigenlijk iets dat ik vaker voorheb. Dat ik soms woorden of zinnen type die ik helemaal niet bedoel of zelfs niet zie terwijl ik ze type. Ik zou mijn posts eigenlijk altijd een keer of 3-4 opnieuw moeten nalezen vooraleer ik ze post. In mails op het werk of vroeger op school had ik dat ook vaak aan de hand.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Touché. Nee, dat is eigenlijk iets dat ik vaker voorheb. Dat ik soms woorden of zinnen type die ik helemaal niet bedoel of zelfs niet zie terwijl ik ze type. Ik zou mijn posts eigenlijk altijd een keer of 3-4 opnieuw moeten nalezen vooraleer ik ze post. In mails op het werk of vroeger op school had ik dat ook vaak aan de hand.
Typ. En voorhebben is niet juist als je 'aan de hand hebben' bedoelt 😬
 
  • Geweldig
Waarderingen: 515
@Loser: na de regelnazi nu ook al taalnazi.

Je zou kunnen zeggen:
giphy.gif

een nazietje-van-alles.

Behalve dan een echte nazi, dat is hij verre van.
 
Terug
Bovenaan