Groot Het grote BG in-de-context-taalfouten-topic

Touché. Nee, dat is eigenlijk iets dat ik vaker voorheb. Dat ik soms woorden of zinnen type die ik helemaal niet bedoel of zelfs niet zie terwijl ik ze type. Ik zou mijn posts eigenlijk altijd een keer of 3-4 opnieuw moeten nalezen vooraleer ik ze post. In mails op het werk of vroeger op school had ik dat ook vaak aan de hand.
Hier is het waarschijnlijk minder belangrijk. 😉

De quizes die we maken lijken voor veel posters in dit topic juist een bron van trauma te zijn. :unsure:
Zz.
 
ba3dd820a26fdee1311befdfca7b453e_w200.gif
 
Als ik naar het bericht luister hoor ik dat het van op het werk is, dus ik probeer terug te bellen, maar er word niet meer opgenomen. Ik heb zeker 10 keren gebeld, niks.

En je ging daar nog later verder op in door te zeggen dat Gandalf nooit tegen de nazgul gevochten heeft op weathertop... Je wist dat niet omdat het in de films niet gebeurd maar volgens de boeken, volgens de lore, is dat wel zo. punt andere lijn.
Hopelijk herhaald het verleden zich en krijgen we ook deze keer weer een geweldige productie tegen de zin van alle zure "fans" die op een trainwreck hopen in.

Dat is weer gewoon bochtenwerk van jou kant. Natuurlijk gaat niemand dat ontkennen. Daar gaat het immers ook helemaal niet over.
WTF!? Welk stuk pretentie zijt ge wel nie als ge vind dat uw buren maar verdraagzamer moeten zijn omwille van uw feestje op een dinsdagnacht
 
In uw contract met het poetsbureau zal er wel staan dat er een franchise van 250 euro is die ten laste van de klant is (en niet het bureau). Of anders gezegd: tot en met 250 euro wordt er geen aangifte gedaan/wordt je niet vergoed.

(franchise = deel van de schade die je zelf moet betalen. Heeft dus niets te maken met een bedrag dat je zelf (of het bureau) zou moeten betalen).
Toegegeven: een moeilijker randgevalletje.
(De fout, niet ns_man)
 
Terug
Bovenaan