Hoelang heb je dan rondgelopen met die bril (en daarbijbehorende hoofdpijn)?Waarschuwing voor mensen die bij Pearl klant zijn.
Even een kopie paste van mijn post in het Laserbehandeling topic:
Context: Voor een lasik oogoperatie te mogen doen, gebeuren er veel testen;
Ik droeg een bril, na de testen vroegen ze of dit wel mijn bril was. Huh? Ja, natuurlijk, waarom zou ik iemand anders zijn bril aanhebben. Bleek dat mijn bril links -1.25 en rechts -1 te zwaar gecorrigeerd werd. Meteen een verklaring voor de vele hoofdpijn erbij. Er is schade aan de linkse oogzenuw (geen impact voor de lasik procedure) hierdoor, opvolgen of dit na 1 jaar zal beteren, gelijk blijven of slechter worden. Uiteraard is mijn echte dioptrie gelaserd - voor alle duidelijkheid.
Bij deze een oproep aan iedereen die ooit bij een keten die iets met parels te maken heeft een bril hebben gekocht - ga asap langs bij een echte professionele optiek voor een meting.

Keuze uit 3 modellen en enkel de kleur zwart. Je kreeg ook 5 zonnebrilfrontjes erbij. Soit. Besteld voor 25 euro en sterktes laten controleren bij oogarts. Was perfect! Heerlijk. Bril op sterkte en als de zon schijnt klepje erop. Ziet er uit als gewonen zonnebril.