Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Hier houden die man, a.u.b.!De chançard van het jaar: mijn schoonvader. voor het eerst sinds 2023 is hij vorige week nog eens mee met mijn schoonmoeder van Tenerife naar België gekomen. Uitgerekend in die ene week van de 52 dat het hier eens beter weer is dan daar. Seriously hoeveel geluk kun je hebben zeg.
Ik wil gerust bijleggen voor meer van dees dagen. Hoeveel ist de man?Noodweer Benelux pakt uit met een subtitel "lenteweer betalen we cash"![]()
Of minder negatief verwoord: we gaan terug naar normaal weer voor de tijd van het jaar.Temperatuurdaling is ondertussen ingezet. Eenmaal onder de double digits gezakt zullen we er de rest van de week niet meer boven stijgen. De bewolking komt er vanzelf weer in.
We blijven gelukkig wel gespaard van veel regen. Op het einde van de periode signalen voor een voorzichtige terugkeer naar meer hogedruk, en terug meer zon, maar gezien de stratosferische situatie kan dat zeker nog veranderen.
We gaan hier toch geen positieve thread van maken zeker?Of minder negatief verwoord: we gaan terug naar normaal weer voor de tijd van het jaar.
Ik voel mezelf al stukken beter dan een paar weken terug, puur omdat het al licht is als de wekker gaat (en ik meestal al op ben voor die gaat). Dat in combinatie met een prachtweek zorgt er voor dat de batterijtjes weer even vol zitten. Dus qua weer is mijn nativiteit toch weer voor even verdwenen.We gaan hier toch geen positieve thread van maken zeker?

Hier houden die man, a.u.b.!
helaas, zijn vanmiddag vertrokken, van het goede weer naar het goede weer!Ja lap! En morgen volgt de afstraffinghelaas, zijn vanmiddag vertrokken, van het goede weer naar het goede weer!

Vaarwel zomer.
we zijn nog maar pas lente.
Vaarwel zomer.
Ja amai, die temperatuur dip komt wel effe binnen.