CerumenCrevice
Well-known member
Fahrenheit is your friend; my friend.Voor mij is bewolking goed zolang we maar van die single digit temperaturen vanaf zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fahrenheit is your friend; my friend.Voor mij is bewolking goed zolang we maar van die single digit temperaturen vanaf zijn.
Laat die dubbele cijfer temperaturen maar komen, zelfs al is het met regen.
Nogmaals de gouden tip in uw geval --> verhuis best naar warmere en zonnigere oordenLaat die dubbele cijfer temperaturen maar komen, zelfs al is het met regen.
.Omdat het gewoon nooit goed zal zijn voor sommigen.Ik begrijp dit echt niet, maar bon, ieder zijn ding zeker?
...
Ja, ook net gezien in de nieuwe run van ECMWF & GFS. Opnieuw regen vanaf zaterdag en voor een langere periode. Zo gaat 2025 verder op het elan van 2024.Tot het weekend zag het er nog uit dat we nog lang onder hogedruk zouden blijven zitten. Ondertussen is dat weer helemaal geschrapt.
Vanaf zaterdag lagedruk en zoals dat dan tegenwoordig gaat betekent dat weer flinke neerslagsommen. De verwachte neerslag worden met elke run ook weer groter. En zo droogt het nooit op.
Zal de vereiste 37.2 mm nog vallen om deze maand weeral te nat te maken? Volgens de huidige voorspelling nog niet, maar op basis van de verslechterende evolutie sluit ik het zeker niet uit.
Ik begrijp het eigenlijk wel , hoe hoger de temperatuur hoe lager mijn energiekosten.Ik begrijp dit echt niet, maar bon, ieder zijn ding zeker?
Vandaag naar het werk gefietst en het was bijzonder koud. Maar, eens binnen in de warmte heb ik een paar uur in de zon gebaad tijdens het werken. Heerlijk!
Wie heeft er nu iets aan als het 15 graden is, grijs is en regent. Buitenactiviteiten zijn dan veel minder aangenaam tegenover 3 graden en stralende zon. Binnenactiviteiten kan je gewoon de verwarming aanzetten en zonnebaden.
ben nog volop aan het verbouwen , een deel moet nog geïsoleerd worden dus laat de warmte maar komen.

Krijgen we nu vrijdag wel of niet zon te zien? Want gisteren zei die lange van de VRT (naam vergeten) van wel, terwijl yr. no al eventjes gewoon zwaarbewolkt aangeeft.
De weerman bedoel jeKrijgen we nu vrijdag wel of niet zon te zien? Want gisteren zei die lange van de VRT (naam vergeten) van wel, terwijl yr. no al eventjes gewoon zwaarbewolkt aangeeft.

Da's toch al twee jaar zo dat ze zon voorspellen en het dan enkele dagen op voorhand plots magisch wijzigt naar stortregen? Een ware afstraffing voor die zonnige dagen!een week geleden stond er nog zon op de planning
. Maar af en toe een dunne wolk erover. Dus ik ben al blij.
Ze spreken voor morgen al over dikke middelhoge en hoge bewolking, dus de zon zien we wellicht niet.
Zondag ziet er wel een zeer mooie dag uit, iets frisser dan morgen (wel nog 14°C) en toch wel zonnig.
Zo blij ook dat dit in het weekend valt en niet doorheen de week.
Morgenmiddag toch maar vrijaf genomen om het motorseizoen in te luiden.
Na al die maanden van kou, regen en zout op de weg eindelijk nog eens een lange rit maken, het kriebelt enorm![]()