Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Idd, maar om 8u moeten we de baan op. Tegen dan zou het al warm genoeg moeten zijn om weg te smelten, maar gezien de temperaturen die ze geven zo net rond 0 liggen vannacht, kan 1 graad meer of minder toch een verschil maken op de weg.De sneeuw die vannacht valt gaat sowieso niet lang blijven liggen, tegen de middag voorspellen ze al 10 graden.
Om 8 uur zou je in West Vlaanderen al zeer ruim boven het vriespunt moeten zitten, graadje of 8. Ik verwacht geen problemen voor je rit.Idd, maar om 8u moeten we de baan op. Tegen dan zou het al warm genoeg moeten zijn om weg te smelten, maar gezien de temperaturen die ze geven zo net rond 0 liggen vannacht, kan 1 graad meer of minder toch een verschil maken op de weg.
Nu, buiten afwachten is er niets aan te doen. Ik heb ook liever een dichtgesneeuwde weg dan zo een glibberig gedoe van smeltende sneeuw.
Het kmi geeft momenteel inderdaad 8 graden, en het is er effectief 1,3... Zitten ze toch weer stevig naast.Om 8 uur zou je in West Vlaanderen al zeer ruim boven het vriespunt moeten zitten, graadje of 8. Ik verwacht geen problemen voor je rit.
Aan het meetpunt hier blijkbaar meer dan een meter gestegen sinds gisterenochtend.De ijzer staat ook al serieus hoog, er zal niet veel meer bij mogen vallen of het is prijs.