Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu is het niet alleen grijs maar daarboven ook nog eens enorm koud. Pffffff...

Nu is het niet alleen grijs maar daarboven ook nog eens enorm koud. Pffffff...
Vandaag een zonnige dag met heel af en toe en wolkje. Gisteren en eergisteren halfbewolkt, maar toch veel licht. Ondanks de kou doet dat zonlicht echt wel deugd.
Vanmorgen was de weg wel een schaatsbaan, maar dat neem ik er dan weer bij om eens wat zonnestralen te zien.
Vorig jaar moesten we hier in de Westhoek constant lezen dat er goed weer was, terwijl het hier grijs en nat was. We verdienen het omgekeerde dus ook wel even.Zonnige dag? Hier was het een en al mist heel de dag.
Hmmmm ik heb toch mijn twijfels.Geeft het KMI nu van dinsdag tot zondag zon????
Tis al verdwenen op site kmi. Deze morgen was het nog vollenbak zon. Nu enkel zaterdag nog. Maar die zal wss ook wel verdwijnen.Hmmmm ik heb toch mijn twijfels.
Het hoog verplaatst zich de komende dagen en we gaan van een NNW naar een ZZW stroming met toch wat restanten van storingen. Opklaringen wss. wel maar echt zonnig gaat lastig worden in die set-up.
Tis al verdwenen op site kmi. Deze morgen was het nog vollenbak zon. Nu enkel zaterdag nog. Maar die zal wss ook wel verdwijnen.
Vorig jaar moesten we hier in de Westhoek constant lezen dat er goed weer was, terwijl het hier grijs en nat was. We verdienen het omgekeerde dus ook wel even.
Nooit.Nee, geef ons onze zon terug godverdomme.

'T IS EEN COMPLOT VAN DE OVERHEID, MENSEN KOPEN TE WEINIG ELEKTRICITEIT VAN'T NET!!!Nee, geef ons onze zon terug godverdomme.
1042 hPa. Temperatuurinversie, bewolking zal oplossen maar (aanvriezende) mist zal vormen.Ofwel moet die bewolking weer gaan oplossen vannacht.