Hercule Poirot heeft werk voor de boeg in Death on the Nile-trailer

Hercule Poirot is terug van weggeweest. Nadat hij in 2017 reeds de moord oploste die plaatsvond op de Orient-Express, kruipt Kenneth Brannagh opnieuw in de huid van de bekende Belgische detective. Naast de hoofdrol staat hij tevens in voor de regie van dat andere bekende verhaal: Death on the Nile. Ook in deze sequel kunnen we een sterrencast aan het werk zien: onder meer Gal Gadot (Wonder Woman), Armie Hammer (Call Me By Your Name), Annette Bening (American Beauty), Rose Leslie (Game of Thrones) en Emma Mackey (Sex Education) zullen hun opwachting maken. De release staat gepland op 9 februari 2022. Hieronder kan je alvast de trailer bekijken die 20th Century Studios heeft vrijgegeven.

 
Laatst bewerkt:
Armie Hammer? Ze hebben Johnny Depp op een halve minuut gecancelled maar Armie The Canibal kan nog?
De film is lang uitgesteld en is opgenomen voor de beschuldigingen. Zijn rol is met opzet klein gehouden. Dat is niet cancellen, wat zou het achteraf schrappen van volledige films moeten bijbrengen, maar ik vind dat wel een gepaste reactie. De zaak rond Depp heeft trouwens jaren aangesleept, ook tijdens zijn grote rollen, dus "op een halve minuut" klopt ook niet.

Ik vond de vorige wel vermakelijk, en ik hou echt van Brannagh. Jammer dat het een zoveelste herwerking is van een bekend stuk, maar goed, de plots zitten ook altijd fijn in elkaar. En hij zet een heel goeie Poirot neer, onuitstaanbaar genoeg om te stroken met die in de boeken.
 
Terug
Bovenaan