Shooter PC PS5 Helldivers 2

Automatons staan niet meer op de kaart. Ze zouden 'verslagen' zijn zo blijkt. Althans, dat willen ze ons laten denken.

Die firebuff is wel zot. Napalm, flamethrower en incendiary breaker. Beesten maken geen kans.
Wel heel snel dood als je zelf in de fik vliegt.
 
Automatons staan niet meer op de kaart. Ze zouden 'verslagen' zijn zo blijkt. Althans, dat willen ze ons laten denken.

Die firebuff is wel zot. Napalm, flamethrower en incendiary breaker. Beesten maken geen kans.
Wel heel snel dood als je zelf in de fik vliegt.
Was blijkbaar maar een klein deel van hun krachten. Nu zijn ze terug met hun main forces
 
Nieuwe warbond en ship modules ook sinds gisteren.
De warbond valt precies wat tegen voor mij, grenade pistol maar 1 'kogel'. Hier keek ik wel naar uit, maar dacht toch dat ze er 4 gingen van maken ipv 1.
Die crossbow op laatste pagina ziet er misschien nog iets goed uit, maar die heb ik nog niet.

Momenteel is mijn go to support weapon het Quasar cannon.
 
Hoi leden, ben op zoek naar actieve spelers.
Voeg me gerust toe op Steam. "mattietje"

Begin teveel frustraties te krijgen met randoms...
 
Nog iemand zo last van crashes op ps?
Gisteren 2 keer gecrasht en uiteraard net wanneer ik lekker bezig ben.
Haalt de zin weg om een potje te starten na het werk.
Best jammer, want vind het nog steeds een topspel.
 
Nog iemand zo last van crashes op ps?
Gisteren 2 keer gecrasht en uiteraard net wanneer ik lekker bezig ben.
Haalt de zin weg om een potje te starten na het werk.
Best jammer, want vind het nog steeds een topspel.
Hier geen crashes de laatste tijd.
Wel randoms dat een laag IQ hebben.

We droppen de super samples op extraction en doen verder met de missie.
Wat doen zij, ze gaan die samples halen en nemen die mee ... (missie was juist begonnen)
 
Nog iemand zo last van crashes op ps?
Gisteren 2 keer gecrasht en uiteraard net wanneer ik lekker bezig ben.
Haalt de zin weg om een potje te starten na het werk.
Best jammer, want vind het nog steeds een topspel.
Niet echt. Gisteren 2 uurtjes gespeeld zonder problemen. Vorige week was het slechter. Maar echt crashes tijdens het spelen heel weinig. 2x dat hij vastliep als de missie over was.

Hier geen crashes de laatste tijd.
Wel randoms dat een laag IQ hebben.

We droppen de super samples op extraction en doen verder met de missie.
Wat doen zij, ze gaan die samples halen en nemen die mee ... (missie was juist begonnen)
Ik speel altijd met 3-4 vrienden. Als we dan eens 1 random erbij hebben valt die meestal wel mee. Ik zou het belange zo leuk niet vinden als ik altijd met randoms zou moeten samenspelen.

Ik ga gemiddeld 1-2 keer door op suicide, of zelfs niet. Meestal dan nog door eigen team. Ik krijg dan ook het schijt als iemand die 10 keer neergaat m'n samples opraapt. Maar ik zeg dat dan ook meteen.

De meeste randoms bedanken ons ook wel na het spel om zo goed te communiceren en samen te spelen.
 
Die tower defense missions, wtf zeg. Wave 3 en er zijn al 5 titans en 4 chargers gepasseerd. Is dat sinds die update dat ze het praktisch onmogelijk maken?
 
mortars, autocannon sentry en rocket sentry zijn heel goed.
Deden we. Maar die titans en chargers zijn er gewoon te veel. Diegene waarmee ik speelde hadden vorige week hetzelfde met gemak gedaan. Nu geraakten we er gewoon niet door. Ligt het aan de update of aan mij als medespelers? :wtf:

Quasar en orbital railcannon is ook weer serieus generfd merkte ik op.
 
Deden we. Maar die titans en chargers zijn er gewoon te veel. Diegene waarmee ik speelde hadden vorige week hetzelfde met gemak gedaan. Nu geraakten we er gewoon niet door. Ligt het aan de update of aan mij als medespelers? :wtf:

Quasar en orbital railcannon is ook weer serieus generfd merkte ik op.
Staat er iets vermeld in de patch notes?
 
Deden we. Maar die titans en chargers zijn er gewoon te veel. Diegene waarmee ik speelde hadden vorige week hetzelfde met gemak gedaan. Nu geraakten we er gewoon niet door. Ligt het aan de update of aan mij als medespelers? :wtf:
Soms hebt ge gewoon pech met het type vijanden en hun spawnrates op de map. Meer moet ge u er niet bij voorstellen. Wij hadden onlangs een defend mission waar we waarschijnlijk tegen de 20 bile titans hadden.

Quasar en orbital railcannon is ook weer serieus generfd merkte ik op.
Die zijn niet generfd. Er is sinds 16 april geen patch meer geweest.
 
Terug
Bovenaan