Hell Let Loose

Shooter PC PS5 XBOX Hell Let Loose

Je loopt veel doelloos rond. Geen idee waar je naar toe moet, ze hadden de objectief wel is op u scherm mogen plaatsen. En aan de kaart kan ik niet aan uit. Vindt er mezelf niet op terug
 
Gisteren eens opgestart.

5 min doelloos in een bos richting mijn team gelopen. Zag nog maar net een teamgenoot en werd opeens uit het niets neergeknald.

Game terug afgesloten.
 
Idem hier. Niemand te zien, veel te weinig actie, veel te veel lopen, plots dood.

Straks uninstallen denk ik.
 
Probleem is nu dat er veel teveel spelers zijn die niet weten wat ze moeten doen. Zodra je een commander of officer hebt rondlopen die op de juiste plekken garrisons en outposts plaatst, kan je spawnen tegen de frontlinie (of in te nemen locatie) en moet je niet telkens 10minuten lopen. Je zit dan quasi meteen in de actie.
Zodra je je map open doet zie je een gele cirkel pingen rond je locatie. Je moet naturlijk wel een beetje mee in het oog houden waar je zit tijdens het spel. (waar spawn ik en welke windrichting loop ik uit). Is deel van de simulator, map lezen :)
Uw objectives staan op uw scherm met de afstand eronder. Je moet wel uw HUD op 'Always on' zetten in de instellingen.
Eenmaal je weet waar de gevechten zich afspelen en wat je moet aanvallen/verdedigen speelt het veel aangenamer.
Eerst effe door die zure appel bijten (vergeet de playstyle van Battlefield en COD), na een tijdje zoveel fun.
 
Ga hem zelf niet installeren ziet er niks uit voor mij, heb graag direct wat actie wat niet wil zeggen dat het een slechte game is.
 
Ik denk dat het vooral is dat er veel de snelle gameplay gewoon zijn van COD.
Ook is deze tactisch en probeert zoveel mogelijk na te doen zoals in real-life. Je kan niet verwachten dat karakters gelijk een duracell konijn op een slachtveld lopen in deze (wat wel in COD en BF is)

Eigenlijk mocht deze game niet gratis geweest zijn, omwille van bovenstaande reden. Te veel zien dit als een COD/BF en hebben ze (de makers) hun eigen ruiten in geshot omdat er ook geen deftige tutorial is in het begin (lees ik, want ik heb deze nog niet geinstalleerd)

Pasop, wrs is deze ook niet voor mij hoor, maar is zo een bevinding dat ik neerschrijf :p
 
Heb deze ook een tijd gespeeld (heb de kickstarter ooit nog gebacked ook) en vind dat persoonlijk top gameplay. Jammer dat ik te weinig tijd heb, want heb mij daar nooit verveelt. Volop immerise, geen fast-pace kermisattractie zoals vandaag de norm is bij veel AAA's. Samenwerken, tactiek toepassen,... love it.
 
Juist eens getest. De nadruk ligt meer op het tactische dan op het arcadeachtige spektakel van Battlefield. Al een geluk dat er een Brit was in mijn squad (met mic!) die het spel wat onder de knie had en instructies kon geven, anders was het inderdaad maar doelloos rondlopen als een idioot. Communicatie is echt alles, dus als dat er niet is valt het al wat tegen. Ik denk dat het een spel is dat in het begin frustrerend is maar eens je er wat tijd in steekt (youtubefilmjes checkt, tips&tricks leest) echt wel voldoening en plezier kan geven. Vrees gewoon dat veel gaan afhaken door steile leercurve. Zal eerder een spel blijven voor een niche publiek.
 
Het is geen instapklaar spel die je maar even opzet voor een half uurtje. Je gaat echt tijd moeten investeren om deze game een kans te geven en te ontdekken, als je dat wil doen heb je echt een verborgen parel vast (al vind ik de PC versie stukken beter spelen).
 
Laatst bewerkt:
Dat is de vraag hé, wil je er veel tijd insteken in zo een game?

Want na een tijd zal het beperkt zijn van spelers, want de meeste zullen overstappen naar COD/BF omdat de instap en sneller gamen toch bij 80% een vereiste is
 
Eerste paar rondjes met wat vrienden gespeeld, ik vind het leuk.
En je moet inderdaad een stuk trager en voorzichter spelen dan in battlefield.

Heb in mijn 2de ronde toch de trophie 10kills zonder te sterven gehaald.
 
Daarnet ook enkele matchkes gespeeld. Ik probeer zelf zo dicht mogelijk tegen de objectives te geraken en daar een spawn point neer te zetten.
Ik vind het zeker niet slecht maar ik heb nog redelijk wat uit te zoeken. Ik mis ook wat upgrades en betere scopes voor de wapens en ik zou graag eens met een sniper spelen maar lukt mij voorlopig nog niet.
 
Bij barracks zie je de classes, en hoe meer je speelt met een class, stijg je in lvl. Hogere lvls unlocken andere wapens. Vrij standaard.

Allesinds geen game voor de k/d whores, gisteren Stalingrad gespeeld en meer op mijn zomerzij gelegen dan iets anders 😁

Maar de immersie man man, maakt toch veel goed!
 
Terug
Bovenaan