Event PBS Public event Hell Let Loose

No_Dice

Member

Hallo,

Powerbits Game Team organiseert vanavond een Public event op hun server van Hell let Loose, zij die de game beter willen leren kennen, of eens willen ervaren hoe het is om als georganiseerde groep deze game te spelen, zijn allen welkom op onze PBS gameserver #3 om 20u00 vanavond. (19/02/2021)
The TOP 10 players recieve a free 7 days VIP slot!
We zijn een grote groep vrienden (clan) die samen vooral HLL en RS2 spelen.
Bij ons zijn skills en leeftijd zijn niet van groot belang maar integriteit, plezier en vriendschap des te meer.
Iedereen is welkom, wij komen van over de hele wereld (voertaal engels).
Check onze website, gameservers of kom eens langs op Discord.




Greets!
 
Right PBS waar mensen gigantisch onder druk gezet worden (ongeacht of ze kunnen of niet door werk of prive omstandigheden) door de leader om de servers te seeden omdat hij de populairste community wil hebben. en sponsors kan binnenhalen waarvan niemand weet wat met dat geld gebeurt.

Dezelfde clan waar hij mensen pest en kicked als hij zich bedreigd voelt of iemand een idee voorlegt dat hem niet aanstaat.

Dezelfde clan die al 3 keer leeggelopen is door zijn sociopatisch en dictatoriaal gedrag. de laatste keer in juli vorig nadat hij probeerde iedereen te verbieden om feedback te geven over een (slechte geteste) patch in de officiele discord van hell let loose
 
niemand wordt verplicht geld te doneren, ik ben al meer dan een jaar lid en heb eens 1x 10€ gedonneerd omdat ik dat niet meer dan normaal vond van tenminste 1 keer een kleine bijdrage te doen. iedereen word gevraagd om zoveel mogelijk te seeden wanneer mogelijk, maar nooit verplicht.
het kan best dat jij slechte ervaringen hebt maar dat zegt niets, feit is dat we elke week 2 maal trainen met +70 mensen.
Nooit heb ik enige druk gevoeld of toxic gedrag ervaren. mss zegt dat meer over jou en je instelling dan wat dan ook.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan