Hell Let Loose

Shooter PC PS5 XBOX Hell Let Loose

Die wapens moet je unlocken of hoe werkt het? Ik vind er niet zoveel info over eigenlijk.
Gewoon spelen met een bepaalde class. Daar krijg je XP voor en dan stijg je tot max level 10 (duurt wel een hele tijd). Bij de meeste classes als je ergens level 3 bent unlock je een nieuwe set/gear aan wapens. Je hebt ook een overall level XP, daarmee unlock je vooral cosmetische zaken zoals skins , helmen, gezichten etc.
 
De game heeft wel iets, al zal het mij niet lang meer boeien vrees ik. Vandaag een matchke gespeeld van een dik anderhalf uur, geen zin om telkens zo'n lange matchen te spelen. Ook vervelend als mijn spawnpoints vernietigd zijn en ik telkens een heel eind moet lopen om soms direct afgeknald te worden en weer opnieuw te moeten lopen.
 
De game heeft wel iets, al zal het mij niet lang meer boeien vrees ik. Vandaag een matchke gespeeld van een dik anderhalf uur, geen zin om telkens zo'n lange matchen te spelen. Ook vervelend als mijn spawnpoints vernietigd zijn en ik telkens een heel eind moet lopen om soms direct afgeknald te worden en weer opnieuw te moeten lopen.
Is een spel waar teamspel heel belangrijk is. Je moet een squad zoeken met een actieve squad leader die zal altijd een spawn point plaatsen dicht bij de frontlinie.





Zelf heb ik plots problemen met mijn microfoon die ingame niets doet ook al werkt hij wel in een party en als ik bij instellingen kijk.
 
Is een spel waar teamspel heel belangrijk is. Je moet een squad zoeken met een actieve squad leader die zal altijd een spawn point plaatsen dicht bij de frontlinie.
Weet ik. Ik speel zelf meestal leader en zet zelf spawn points maar die kunnen ook vernietigd worden ;)
Geen zin meer om er verder op te spelen, ga mij nog wat bezig houden met BFV totdat BF 2042 er is.
Het is geen slecht spel en ik hou wel van bepaalde aspecten ervan maar het is niet iets wat mij lang kan boeien.
 
Ik blijf het een goed spel vinden, mijn interesse om bf 2042 te kopen is een beetje weg. Het is wel leuker als je met een paar vrienden kan spelen zodat je beter kan samenwerken dan met randoms.
 
Deze week beginnen spelen op xbox. Mijn eerste gedacht was dit is niets voor mij. Maar eens je na enkele uren doorhebt hoe dit spel werkt en je je settings aanpast, dan merk je al snel wat een top game dit is. Ik speel vooral rifleman en machine gun.

Als er mensen zijn die willen samen spelen, pm gerust. Crossplay zet ik momenteel af omdat ik pc spelers wil vermijden, maar ik sta gerust open voor spelers op andere platformen. Ik heb een headset.
 
Ik heb deze sinds gisteren ook op mijn xbox.
Wat een vette game hoor!

Als je in een goeie squad terecht komt, voelt die echt heel tactisch aan.
Jammer dat ik zelf geen headset heb, anders kon ik eens meebabbelen met mijn squad :')
 
Is er nog iemand hier die dit speelt?
Zelf speel ik het nu zo'n drietal maanden, en eens voorbij de toch wel steile leercurve is dit echt een topgame. We zijn met een kleine groep die dit spelen, maar het zou leuk zijn om afentoe eens een full squad op Discord te hebben. So if you want to team up, hit me up!
 
Ben gisteren aan dit spel begonnen en voorlopig is het echt wel moeilijk.

Heb nog geen enkele vijand gezien en toch al 6-7 keer dood geweest.

Ik begrijp dat het geen Counterstrike is, maar ik zie zelf niemand en wordt uit het niets afgeknald?
 
Blijf bij uw squad leader maar vooral: zijt bewust van uw omgeving. steek bv niet zomaar een open veld over, dat zijn de meeste van mijn kills in hll:biglaugh:
 
Iemand die dit nog op PS5 speelt tegenwoordig? Heb het spel enkele weken geleden terug opgepikt en begin nu maar pas degelijk te spelen, ondertussen level 67.
 
Iemand die dit nog op PS5 speelt tegenwoordig? Heb het spel enkele weken geleden terug opgepikt en begin nu maar pas degelijk te spelen, ondertussen level 67.
Ik speel het recent ook terug op PS5, voornamelijk om wat te trophy hunten.
Kjelleke9 is mijn PSN.
 
CRossplay, maar is er alleen tussen consoles, niet consoles/pc. Zou de consoles snel doen leeglopen
 
Is al redelijk lang hoor. Console gamers + pc gamers. De mensen die op console gamen zijn in deze game serieus in het nadeel. Console spelers raad ik aan om die cross play af te zetten.
 
Terug
Bovenaan