Helium miners hier?

Mooie earnings! Speciale locatie, externe antenne gebruikt, ... ?
Twee plaatsen getest. Eerst op het dak van een flatgebouw 45m hoog. 4 HNT op 1 dag gefarmt. En dan iets lager, nog steeds hoogste verdiep, aan een balkon. Trekt 1,5-2 HNT per dag binnen. Nu wachten op goedkeuring om daar een mast te plaatsen op het dak en dan gaat ie terug daar.
Reikt vanuit Oostende tot in Gent en Zeeland.

5.8DBI optimised met Rak enclosure via POE splitter, zodat er zo weinig mogelijk loss is op kabel Antenna-Rak.
 
Laatst bewerkt:
Twee plaatsen getest. Eerst op het dak van een flatgebouw 45m hoog. 4 HNT op 1 dag gefarmt. En dan iets lager, nog steeds hoogste verdiep, aan een balkon. Trekt 1,5-2 HNT per dag binnen. Nu wachten op goedkeuring om daar een mast te plaatsen op het dak en dan gaat ie terug daar.
Reikt vanuit Oostende tot in Gent en Zeeland.

5.8DBI optimised met Rak enclosure via POE splitter, zodat er zo weinig mogelijk loss is op kabel Antenna-Rak.

Proper! 👌

Welke materiaalkost heb je dan gehad (exclusief de miner zelf)? Ik moet ook eens dringend werk maken van een externe antenne. Eén van de zaken die op mijn to do lijstje staan.
 
Proper! 👌

Welke materiaalkost heb je dan gehad (exclusief de miner zelf)? Ik moet ook eens dringend werk maken van een externe antenne. Eén van de zaken die op mijn to do lijstje staan.
Rak Enclosure 75 eur (excl verzend uit Spanje). Antenne 80 eur. Ethernet kabel 10m 35 eur. Grond statief met extender 50 eur.
 
Ik heb eentje staan, maar doet niet veel meer sinds ik de poorten heb open gezet op de router en hij niet meer relayed is. Ik had het net omgekeerd verwacht.
Iemand ervaring met miners + instellingen van BBox3 van proximus?
 
Indien iemand van zijn miner af wil, ik ben bereid om deze over te kopen. pm me
 
Ik ben recent ook helium beginnen minen.
Aangezien er nog altijd een te kort aan miners en ik helaas de hoofdprijs betaald heb (580 euro) vraag ik me af, hoeveel hebben jullie voor jullie miners betaald?
 
Op dit moment kosten quasi alle gewone indoor miners rond de 580 EUR.
Ik heb verschillende modellen en zit aan bedragen tussen de 580 - 650 EUR.
Daar kocht ik per hotspot nog een antenne en wat kabel bij en kom toch al rap op 800 EUR/stuk.
 
Iemand hier uit regio Mechelen die me irl wil helpen met de setup? Pm me
 
Op dit moment kosten quasi alle gewone indoor miners rond de 580 EUR.
Ik heb verschillende modellen en zit aan bedragen tussen de 580 - 650 EUR.
Daar kocht ik per hotspot nog een antenne en wat kabel bij en kom toch al rap op 800 EUR/stuk.
En wat levert dat minen gemiddeld op?
 
Dat kan niemand je zeggen, dat hangt af van je locatie en je installatie. Het maakt een groot verschil of je een antenne buiten hebt ipv binnen of als je veel hotspots in de buurt hebt. Maar dan ook net niet te veel want das ook niet goed...
 
Iemand recent nog een miner gekocht? Veel verschillende leveranciers en de levertijden/prijzen zijn gedaald zie ik.. waar koop ik er best eentje?
 
Hallo ik ben aant twijfelen om te beginnen met het minen maar vraag me af pf het het nog waard is en of er moeilijkheden zijn op dit moment
 
Terug
Bovenaan