Helium miners hier?


Als ge een simulatie wilt maken hoeveel ge potentieel kunt verdienen.
10 gratis try outs.

Blijkbaar is West-Vlaanderen de beste locatie in Belgie om dit te doen. Vlak terrein + 8dbi = win. Vooral rond en in Brugge - Oostende.
Hmm ok. Maar een appartement aan de dijk bvb verliest toch een halve cirkel aangezien er in de zee geen miners staan?
 
Hmm ok. Maar een appartement aan de dijk bvb verliest toch een halve cirkel aangezien er in de zee geen miners staan?
Yup, maar maakt niet uit. Dat vlakke land is perfect. Heb het laten simuleren op een adres van een vriend en gekeken naar de 'echte' gebruikers op de map. Zou uitkomen, met een 8dbi, 40m hoogte, centrum Oostende, op 40-+ tokens per maand, en een gewoon rijhuis aan de rand 25+- tokens.
 
Yup, maar maakt niet uit. Dat vlakke land is perfect. Heb het laten simuleren op een adres van een vriend en gekeken naar de 'echte' gebruikers op de map. Zou uitkomen, met een 8dbi, 40m hoogte, centrum Oostende, op 40-+ tokens per maand, en een gewoon rijhuis aan de rand 25+- tokens.
Ok hopelijk komen men miners in januari aan. Dan kan ik er eentje in die regio plaatsen ✌️
 

Als ge een simulatie wilt maken hoeveel ge potentieel kunt verdienen.
10 gratis try outs.

Blijkbaar is West-Vlaanderen de beste locatie in Belgie om dit te doen. Vlak terrein + 8dbi = win. Vooral rond en in Brugge - Oostende.

Hmm, onze ervaring is toch vooral dat je voldoende hotspots in de buurt moet hebben. Lijkt me in West-Vlaanderen nu niet direct het geval?
 
Hmm, onze ervaring is toch vooral dat je voldoende hotspots in de buurt moet hebben. Lijkt me in West-Vlaanderen nu niet direct het geval?
Is een goeie mix voornaamelijk. Niet te veel, niet te weinig aan spots. En topografie. Ken iemand die werkt als zendmast installateur en die plaatst al zijn spots in West Vlaanderen.
 
Als dat echt continue 18 W zou nodig hebben (zal wel niet) is dat toch 3 kWh per week.

Officieel verbruikt de mijne een 15-tal Watt. En dat staat 24/7 aan dus dat mag je inderdaad zo berekenen. Ik kom hier dus aan 2.52 kWh/week = 131 kWh/jaar. Aan een gemiddelde elektriciteitsprijs van 0.22 euro/kWh geeft dat 28.82 euro/jaar. Daarvoor zou ik het niet laten.
Op een gemiddeld jaarverbruik van 3500 kWh, geeft dat 3.7% extra verbruik.

Qua data kom ik daarnaast aan een gemiddeld extra dagverbruik van 1.5 Gb/dag. "Gemeten" door te checken op Telemeter van Telenet op de dagen dat niemand thuis is. Met mijn huidig pakket heb ik daarmee geen overschrijding van mijn limieten maar mocht je daar op het randje zitten, reken dan ook een kost mee om een zwaarder pakket te nemen.
 
Laatst bewerkt:
Iemand mee met de PoC 11 update?
Blijkbaar is het max toegestane vermogen, 16.5 dbi in de EU. Met die update wordt dat ook enforced. Dat wil zeggen, bij een Rak bvb dat het toestel 14db heeft en wanneer je een 8dbi antenne hebt dat neerkomt (buiten loss van kabel en aansluitingen) op een totaal van 22dbi. Uw vermogen wordt dan teruggebracht op die legale max output.
 

Als ge een simulatie wilt maken hoeveel ge potentieel kunt verdienen.
10 gratis try outs.

Blijkbaar is West-Vlaanderen de beste locatie in Belgie om dit te doen. Vlak terrein + 8dbi = win. Vooral rond en in Brugge - Oostende.
Blijkbaar hebt ge een subscription nodig dus 1x 10 dollar betalen om uw estimates te zien?
 
Blijkbaar hebt ge een subscription nodig dus 1x 10 dollar betalen om uw estimates te zien?
Enkel om de estimated rewards te kunnen bekijken. De rest van de data geeft wel mooi aan wat uw spread is, witnesses, etc.. wat eigenlijk al genoeg indicatie geeft. Kan het wel voor u is simuleren als ge wilt ;) heb een subscription.
 
Terug
Bovenaan