Dat snap ik (ook als vrouw
), maar in deze situatie kunnen daar mijns insziens afspraken over gemaakt worden. Want ze wil misschien wel intimiteit, als ze weet dat er geen seks komt. Ik vind het wel heel mooi hoe je schrijft dat de relatie je heel veel waard is, dat gaat ze zeker heel graag horen.
Maar ik vind het wel al goed om uit te klaren of ze geen zin heeft of gewoon niet wilt door de pijn. Als het enkel oraal/vingerwerk zou zijn wetende dat erna geen penetratie volgt, zou ze dat leuk vinden of ook geen zin in?
), maar in deze situatie kunnen daar mijns insziens afspraken over gemaakt worden. Want ze wil misschien wel intimiteit, als ze weet dat er geen seks komt. Ik vind het wel heel mooi hoe je schrijft dat de relatie je heel veel waard is, dat gaat ze zeker heel graag horen.Maar ik vind het wel al goed om uit te klaren of ze geen zin heeft of gewoon niet wilt door de pijn. Als het enkel oraal/vingerwerk zou zijn wetende dat erna geen penetratie volgt, zou ze dat leuk vinden of ook geen zin in?
. Beste vriendin ging ook ontpillen en even condoom gebruiken, zeker tot na hun wereldreis, ze is zwanger op wereldreis vertrokken, dien kleine gaat op verschillende continenten een echo als aandenken hebben 
). Het is iets dat ge samen moet uitpluizen om te zien waar het probleem zit en wat eraan kan gedaan worden (samen). Ik denk in veel gevallen dat de vrouw zelf ook graag meer zin zou hebben hoor, ik weet van mezelf dat ik mij constant schuldig voelde elke dag dat we geen seks hadden gehad maar het tegen uw goesting doen is ook geen oplossing imho.
. Het fabeltje van de pil geloof ik minder in.