Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

• Ja, iemand van het andere geslacht

Stemmen: 302 68,0%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

Stemmen: 17 3,8%
  • Nee, bewuste keuze

Stemmen: 20 4,5%
  • Nee, maar wel op zoek

Stemmen: 46 10,4%
  • Nee, maar wel verliefd

Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

Stemmen: 33 7,4%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

Stemmen: 18 4,1%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

Stemmen: 7 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    444
Er is een wezenlijk verschil tussen nieuwsgierigheid wanneer iemand vage hints geeft om iets dan niet te benoemen en taboes.
Kay-gell is hier nu eenmaal een opvallend figuur dus dat er dan speculatie is over iets waar hij wat vaag over doet is vrij normaal.

Wat trouwens niet wil zeggen dat hij dat recht niet heeft. Ook opvallende figuren mogen een lijn trekken over wat ze willen delen en wat niet. Dat heeft niets met taboe te maken, met wel met privacy. Niet iedereen voelt de nood om met de wereld te delen wat er allemaal in welke lichaamsholte wordt gestoken en dat is ok.

Dat en ja de meesten weten ook wel wie ik ben en vind da nu ook ni echt gentlemen-achtig om hier openbaar te zeggen wat mijn vriendin allemaal doet tussen de lakens. Zou da een beetje weird vinden als mensen dan weten we ze is en dan ook weten wat we zo samen allemaal doen.
Enfin, voor mijn eigen vind ik dat nog OK om te delen maar naar mijn meisje toe toch niet echt zo :)

Laatst bewerkt:
23b.jpg

You all need the God-Emperor in your life.

PS: ik heb nog altijd een lief!

Tot volgend jaar! Xoxoxo

Dat en ja de meesten weten ook wel wie ik ben en vind da nu ook ni echt gentlemen-achtig om hier openbaar te zeggen wat mijn vriendin allemaal doet tussen de lakens. Zou da een beetje weird vinden als mensen dan weten we ze is en dan ook weten wat we zo samen allemaal doen.
Enfin, voor mijn eigen vind ik dat nog OK om te delen maar naar mijn meisje toe toch niet echt zo :)
Dat interesseert mij ook niet, ik ken uw lief niet en ik wil ze ook niet kennen. Ik wil enkel weten wat kay-gell doet als hij een Sean Dhondt'tje wilt doen :fingerguns_r:

Geen issue hier hoor, dat was een vlot gesprek op het juiste moment maar omdat ik wel benieuwd ben naar hoe dat bij anderen gaat... Wanneer en hoe bespreken jullie anticonceptie met een nieuwe partner?

Geen issue hier hoor, dat was een vlot gesprek op het juiste moment maar omdat ik wel benieuwd ben naar hoe dat bij anderen gaat... Wanneer en hoe bespreken jullie anticonceptie met een nieuwe partner?
Met mijn exen (en huidige vrouw) was dat bij aanvang van de vleselijke consumptie van de nieuwe relatie. Nogal casual en weinig formeel. Lijkt me normaal te zijn om dat even af te stemmen voor de vagijn en praalstaaf elkaar begroeten.

Toen ik mijn partner leerde kennen had ze al eens te maken gehad met een soa waar ze totaal niet aan kon doen. Dat was dus een enkeltje naar de dokter hier om me te laten testen voor ze ook nog maar verder wou gaan. Geen problemen mee gehad.

Verder eigenlijk niet echt over gepraat buiten de usual durex pakjes int begin.

Met mijn exen (en huidige vrouw) was dat bij aanvang van de vleselijke consumptie van de nieuwe relatie. Nogal casual en weinig formeel. Lijkt me normaal te zijn om dat even af te stemmen voor de vagijn en praalstaaf elkaar begroeten.
Hier 50/50, de helft van de keren vooraf besproken en voorzorgen vooraleer ik in bed belande, de andere helft van de keren eerst met condoom in bed en pas daarna over anticonceptie gepraat, test afnemen,...

Hier eigenlijk niet besproken. Ik had me laten testen en dat wist ze (ook toevallig uit ons eerste gesprek), zij was 1.5 jaar single zonder contacten dus ja.
Al heb ik recent gehoord dat sommige ziektes pas na x-aantal weken of maanden op een test op te merken zijn blijkbaar.

Hier eigenlijk niet besproken. Ik had me laten testen en dat wist ze (ook toevallig uit ons eerste gesprek), zij was 1.5 jaar single zonder contacten dus ja.
Al heb ik recent gehoord dat sommige ziektes pas na x-aantal weken of maanden op een test op te merken zijn blijkbaar.
Niets mis met dat gesprek meer dan 1x aan te gaan he, ik zit er alvast niet mee in als iemand me vraagt om me te laten testen net om die reden.

Ik moet bekennen dat ik daar nogal los mee omga.
Waarschijnlijk de keerzijde van de medaille van mijn onvruchtbaar zijn is dat je dus niet naar die gevolgen moet zien en je dan wel eens "in the heat of the moment" durft te vergeten dat er nog andere redenen zijn om veilig sex te hebben.

Nu op zich is het ook geen ramp aangezien ik nu ook niet het type ben dat gaat rondpoepen maar op zich heb ik dus wel al geluk gehad...

Ik moet bekennen dat ik daar nogal los mee omga.
Waarschijnlijk de keerzijde van de medaille van mijn onvruchtbaar zijn is dat je dus niet naar die gevolgen moet zien en je dan wel eens "in the heat of the moment" durft te vergeten dat er nog andere redenen zijn om veilig sex te hebben.
Tis hier geknipt dus geen risico op ongewenste zwangerschappen. Maar met een ex waarvan ik niet weet of ze wat heeft uitgespookt (kans is weliswaar minimaal) en zo ja of ik wat cadeau heb gekregen toch laten testen. Wat dit betreft liever 100% zekerheid dan 95%.

Met huidige vriendin dik jaar geleden onverwacht in bed beland zonder iets bij, bij mij was het enkele jaren geleden en bij haar half jaar. Er was wel wat vertrouwen dus.
Wel een cadeautje aan overgehouden, niets erg maar ik kreeg wel wat last enkele weken later, zij had al die tijd(en ervoor) niets maar teste ook wel positief. Van waar het komt is een vraag dus.
Moest ik ooit dus nog eens in zo’n situatie komen zal ik er ook wel strikter en voorzichtiger op zijn.

Terug
Bovenaan