Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

• Ja, iemand van het andere geslacht

Stemmen: 302 68,0%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

Stemmen: 17 3,8%
  • Nee, bewuste keuze

Stemmen: 20 4,5%
  • Nee, maar wel op zoek

Stemmen: 46 10,4%
  • Nee, maar wel verliefd

Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

Stemmen: 33 7,4%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

Stemmen: 18 4,1%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

Stemmen: 7 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    444
Ah shit. Nu begrijp ik de bizarre reactie.

Gisteren voor de eerste keer, als man, mij volledig beginnen schminken voor de spiegel. Ik ging achteraf naakt op bed liggen en stuurde een sms naar mijn vrouw of ze naar de slaapkamer wou komen. Ik was helemaal klaar voor make-up seks.

Gisteren voor de eerste keer, als man, mij volledig beginnen schminken voor de spiegel. Ik ging achteraf naakt op bed liggen en stuurde een sms naar mijn vrouw of ze naar de slaapkamer wou komen. Ik was helemaal klaar voor make-up seks.
Ieder zijn fetisj.

Ik versta dat uw vrouw daarop afknapt. Wie stuurt er tegenwoordig nog SMS'en?

Ik versta dat uw vrouw daarop afknapt. Wie stuurt er tegenwoordig nog SMS'en?
Kweet da uw mop is da gij u focust op de SMS'en terwijl de clou gaat over de verwarring tussen make-up en het ww to make up.

Maar wil even melden dat ik vooral SMS met mijn huidige vriendin (puur toeval dat ons eerste contact na de speeddate via SMS liep).

Dat heeft nadelen (je kan niet gemakkelijk multimedia sturen, niet zo gemakkelijk om op de pc te doen,...). Maar ook voordelen: als ik een sms zie op mn gsm is het 9/10 van haar (whatsapp of messenger kan ol het even wie zijn) dus da's al iets speciaal. Plus: geen internetverbinding nodig! Dus als mn gsm bijna plat is, kan ik data en wifi af zetten en blijven sturen.

Kweet da uw mop is da gij u focust op de SMS'en terwijl de clou gaat over de verwarring tussen make-up en het ww to make up.

Maar wil even melden dat ik vooral SMS met mijn huidige vriendin (puur toeval dat ons eerste contact na de speeddate via SMS liep).

Dat heeft nadelen (je kan niet gemakkelijk multimedia sturen, niet zo gemakkelijk om op de pc te doen,...). Maar ook voordelen: als ik een sms zie op mn gsm is het 9/10 van haar (whatsapp of messenger kan ol het even wie zijn) dus da's al iets speciaal. Plus: geen internetverbinding nodig! Dus als mn gsm bijna plat is, kan ik data en wifi af zetten en blijven sturen.
Ik kan dat begrijpen, ik vind een sms zeker nog z'n charmes hebben.

Net zoals een zelfgeschreven briefje ook wel eens leuk is in deze digitale tijden.
@MisterV zal dat wel nog leren.

Ik laat ook wel eens een lief briefje achter 🥰.

Maar sms? Never. Als ge dan toch zeker wilt weten dat het uw partner is die stuurt, zet dan een apart geluidje voor diens bericht.

Ik laat ook wel eens een lief briefje achter 🥰.

Maar sms? Never. Als ge dan toch zeker wilt weten dat het uw partner is die stuurt, zet dan een apart geluidje voor diens bericht.
Tot er wat is met het internet. The panic.

Edit: zijt gij dan ook zo ene die belt via Whatsapp? Daar krijg ik dus het schijt van. Die kwaliteit trekt op niets.

Tot er wat is met het internet. The panic.

Edit: zijt gij dan ook zo ene die belt via Whatsapp? Daar krijg ik dus het schijt van. Die kwaliteit trekt op niets.
Er is niks met het internet. En daarbuiten heb ik ook gewoon een smooth 4G verbinding.
En als DAT ALLEMAAL kapot is (en de wereld is niet aan het vergaan) én ik heb ze dringend nodig, dan bel ik gewoon efkes.

Ik bel gewoon met eender welke app. Nooit issues mee hoor. Kan ook prima met de native telefoon app.

Wij sturen elkaar vooral veel via WhatsApp, bellen doen we zelden, alleen in noodgevallen. Ik heb mijn man zijn werknummer opgeslagen als HolySpiritActivate en als hij me daarmee belt dan weet ik dat er shit zit aan te komen. :lol:

Er is niks met het internet. En daarbuiten heb ik ook gewoon een smooth 4G verbinding.
En als DAT ALLEMAAL kapot is (en de wereld is niet aan het vergaan) én ik heb ze dringend nodig, dan bel ik gewoon efkes.

Ik bel gewoon met eender welke app. Nooit issues mee hoor. Kan ook prima met de native telefoon app.
Tot als Mrs. recipe4hate de vrijdagavond over uw bil wrijft en vraagt of je een sms wil sturen om te stemmen op Sofietje van The Voice.

Grote mond zeg ik.

Er is bijvoorbeeld ettelijke jaren geleden een moment geweest waarop we het even niet meer zagen zitten maar wij hebben dat allemaal uitgepraat en eraan gewerkt.

Toen met mijn vrouw zat zij daar met een notitieboekske om op te schrijven wat de belangrijke punten waren en wat we eraan gingen doen.
Nieuwsgierig: wat waren die belangrijke punten die ze opschreef, en wat hebben jullie eraan gedaan?

Terug
Bovenaan