Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

• Ja, iemand van het andere geslacht

Stemmen: 302 68,0%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

Stemmen: 17 3,8%
  • Nee, bewuste keuze

Stemmen: 20 4,5%
  • Nee, maar wel op zoek

Stemmen: 46 10,4%
  • Nee, maar wel verliefd

Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

Stemmen: 33 7,4%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

Stemmen: 18 4,1%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

Stemmen: 7 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    444
Dan is 't nadien nog eens ruzie en kunde meteen nog ne keer goedmaakseks hebben.

Maar serieus. Daar moet ge gewoon met haar over communiceren en als ze dat echt niet wilt. Tja. Dan is daar weinig aan te doen denk ik.
T schijnt dat je nog altijd alletwee moet willen om seks te hebben 🤷‍♂️ Tenzij je Harvey Weinstein heet :unsure:
Je kan het natuurlijk altijd met uzelf goedmaken.

Barry White, kaarsjes en massage.

:unsure:
Das wel een beetje teveel moeite naar men goesting.
Eens tijdens de ruzie proberen.
Protip 👍
Vastbinden op bed.

Dan is 't nadien nog eens ruzie en kunde meteen nog ne keer goedmaakseks hebben.

Maar serieus. Daar moet ge gewoon met haar over communiceren en als ze dat echt niet wilt. Tja. Dan is daar weinig aan te doen denk ik.

T schijnt dat je nog altijd alletwee moet willen om seks te hebben 🤷‍♂️ Tenzij je Harvey Weinstein heet :unsure:
Je kan het natuurlijk altijd met uzelf goedmaken.
We hebben een stopwoord voor in het geval het er over gaat, maar ze kan het niet tegoei uitspreken en dan telt het dus niet.🤷‍♂️

Noobs.

Als ze niet bij bewustzijn is heb je helemaal geen afspraken of stopwoorden nodig.
En als ze bij bewustzijn is:

1669283602821.png

✅

En niet: "Liefje, als je dan klaar bent met de afwas, kom dan eens naar de slaapkamer? I've got a surprise for yooouuuuu!" :unsure:
:oi22:

Dat vind ik dus helemaal niet erg hoor. Zolang het niet nog meer afwas is dat er ligt en we ervoor geen knallende ruzie hebben gehad heb, ik niets liever dan dat.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier is het klotigste dat mijn vrouw echt geen 'goed maak seks' wilt na een ruzie.

Iemand tips?
Je bent te rap 😄. Ik ben ook sneller bekomen dan mijn vriendin na een ruzie. Zij is wel nogal een koppig iemand.

Maar na een dag of 3 lukt het me doorgaans wel om ze te verleiden tot een potje "goedmaaksex" 🙈. Altijd leuke potjes trouwens 😊

Les gouts et les couleurs! :support:

I know.
Ligt eraan hoe de verstandhouding is op dat moment en de hele sfeer eromheen.
Als hij me dagenlang loopt te negeren en me dan roept voor een 'surprise' dan mag hij die zelf uitpakken ook haha maar zo'n iemand is hij gelukkig niet al bestaan ze zeker wel.

Terug
Bovenaan