Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

• Ja, iemand van het andere geslacht

Stemmen: 302 68,0%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

Stemmen: 17 3,8%
  • Nee, bewuste keuze

Stemmen: 20 4,5%
  • Nee, maar wel op zoek

Stemmen: 46 10,4%
  • Nee, maar wel verliefd

Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

Stemmen: 33 7,4%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

Stemmen: 18 4,1%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

Stemmen: 7 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    444
Spoiler alert: ze was al lang met die dude van "1 maand later" aan het aanpappen.

Idd, om het uit te maken moest ze afkomen met een verklaring… en dan komt ze af met zo’n flauw excuus in plaats van de werkelijkheid te zeggen (dat ze niet meer met hem wilt zijn). Zij verdient je niet @Avondland
Das toch ook wat cynisch. Ik heb zelf ook al iets gelijkend meegemaakt, waar ik me niet klaar voelde voor een relatie van lange tijd en mijn vrijheid wou maar korte tijd later iemand ontmoete waar ik nu wel al 4 jaar mee samen ben.

Idd, om het uit te maken moest ze afkomen met een verklaring… en dan komt ze af met zo’n flauw excuus in plaats van de werkelijkheid te zeggen (dat ze niet meer met hem wilt zijn). Zij verdient je niet @Avondland
Ik denk dat het hier op een forum nogal moeilijk is om op basis van een paar zinnen in te schatten of er hier al dan niet sprake is geweest van een affaire.

De wegen van de liefde zijn raar hé. Mijn ex zei op het einde van onze relatie dat ze geen relatie wou op haar leeftijd en dat ze vrijheid wilde, maar een maand later begon ze wel een relatie met iemand die meerdere jaren duurde. Iedereen verwerkt dat op zijn eigen manier en er zijn geen maatschappelijke bepalingen die dicteren hoe lang je moet "rouwen" voor je mag beginnen met een nieuwe relatie.
Jop!
Mijn ex is ook al terug samen met iemand. Ook iemand die ze al kende...
Ze beweert dat er niks gebeurd is voor we officieel uit elkaar waren en voor mijn gemoedsrust geloof ik haar gewoon. Ook geen zin om te gaan uitzoeken wat er van waar is eerlijk gezegd.
Dit weekend samen met haar en de nieuwe vriend op café gezeten voor de verjaardag van een gezamelijke kameraad. Niks awkward aan eerlijk gezegd. Bitter weinig mensen snappen dat maar ik ben ondertussen blij dat ik alleen mijn lief kwijt ben en niet mijn goeie vriendin.

Zij is gelukkig met de nieuwe, ik ben ondertussen content als single die kan doen en laten wat hij wil dus waarom drama maken als er geen is he.
Ik kan perfect begrijpen dat dat niet voor iedereen weggelegd is om zo'n dingen te relativeren maar mij lukt het perfect dus ik ga mezelf ook niet anders gaan gedragen omdat dat de "norm" is :)

Jop!
Ze beweert dat er niks gebeurd is voor we officieel uit elkaar waren en voor mijn gemoedsrust geloof ik haar gewoon. Ook geen zin om te gaan uitzoeken wat er van waar is eerlijk gezegd.
Dit weekend samen met haar en de nieuwe vriend op café gezeten voor de verjaardag van een gezamelijke kameraad. Niks awkward aan eerlijk gezegd. Bitter weinig mensen snappen dat maar ik ben ondertussen blij dat ik alleen mijn lief kwijt ben en niet mijn goeie vriendin.

Zij is gelukkig met de nieuwe, ik ben ondertussen content als single die kan doen en laten wat hij wil dus waarom drama maken als er geen is he.
Ik kan perfect begrijpen dat dat niet voor iedereen weggelegd is om zo'n dingen te relativeren maar mij lukt het perfect dus ik ga mezelf ook niet anders gaan gedragen omdat dat de "norm" is :)

Hangt ook allemaal af in welke omstandigheden de breuk gebeurt. Als het uit elkaar groeien is en de liefde plaats maakt voor vriendschap, kan je elkaar perfect "normaal" ontmoeten. Als daar bedrog mee gemoeid is, geweld of wat nog allemaal zal daar geen ruimte voor zijn en blijf je beter uit elkaars buurt. Op zich mooi dat je dat een plaats kan geven.

Jop!

Schitterend toch dat het zo kan 👍

Amai mijn ex is rap.
Had haar vlucht naar Thailand geannuleerd en wilde nog zien wat ik ging doen met het saldo. Schiet een 700 euro over. Nu stuurt ze of ik haar dat wil terugstorten dan kan zij de hotels annuleren van haar account, want ze heeft via haar booking een deel hotels geboekt.

Ik heb de binnenlandse vluchten en hotels voorgeschoten een paar dagen voor ze vertrok. Wat ik daarvan terugzie of ga kunnen zien heb ik geen idee van.
Nja, als ze wil kan ze wel via booking mij wel naaien nu door die hotels nu al te annuleren en dat geld terug te pakken.
Ik heb geantwoord dat ik dus nog niet zeker ben of dat voor haar zo voordelig is omdat ik dus zelf nog haar binnenlandse vluchten en de hotels heb voorgeschoten en dat ze me misschien ook de helft van Phantasialand zou kunnen terugbetalen vermits dat een week was voor ze vertrok, ze toen al bezig was met anderen en ik dat trakteerde voor onze relatie. Dus dat ze daar ook rekening mee moet houden als ze correct is.

Soit, ze antwoordt niet meer. Had misschien beter haar even wel gemaild of gestuurd op voorhand voor ik annuleerde.

Overigens gisteren wel ff intern moeten gniffelen.
We gingen zo door de kasten en er stond ne pot creatine.
"Ja", zei ze, "das de mijne maar ik had die speciaal voor u laten staan"

M'n hart smolt bijna toen ze zulke lieve dingen zei 😐🤣

Hoezo?
I don't get it.👀

Recent iemand leren kennen, me happy.
Blijkt nu dat ze elke maand tonnen kleren koopt online en niet zo zuinig is zeg maar. Gisteren vertelde ze me langs neus weg dat ze elke maand blij is dat het loon er is omdat dan de visakaart terug aangezuiverd is.

Voor mij een red flag. Jammer ! Illusie armer, ondanks de toch wel gevoelens heb ik afscheid genomen.
Beter in begin dan later.

Blijkt nu dat ze elke maand tonnen kleren koopt online en niet zo zuinig is zeg maar. Gisteren vertelde ze me langs neus weg dat ze elke maand blij is dat het loon er is omdat dan de visakaart terug aangezuiverd is.

Voor mij een red flag. Jammer ! Illusie armer, ondanks de toch wel gevoelens heb ik afscheid genomen.
Niet leuk 😕
Altijd jammer als je denkt dat het klikt en er dan punten boven komen waardoor je iets hebt van "nee, toch maar niet". Beter nu dan na zoveel tijd, maar zoiets doet toch zeer.

Gho, is dat misschien niet heel snel qua oordeel? Misschien is ze op dit punt niet zo zuinig, maar heeft ze op dit moment ook niet echt iets anders in haar leven en zijn die kledingaankopen wat afleiding of zo? Je kan daar toch nog wat 1) de kat uit de boom kijken en 2) eens over praten in de nabije of eventueel verdere toekomst

Gho, is dat misschien niet heel snel qua oordeel? Misschien is ze op dit punt niet zo zuinig, maar heeft ze op dit moment ook niet echt iets anders in haar leven en zijn die kledingaankopen wat afleiding of zo? Je kan daar toch nog wat 1) de kat uit de boom kijken en 2) eens over praten in de nabije of eventueel verdere toekomst
Het hangt ervan af waar uw eigen waarden liggen. Ik zou daar persoonlijk ook op afknappen omdat dat een immens verschil zou zijn in levensvisie.

Terug
Bovenaan