Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een roguelike, maar wel 1 waar je bepaalde zaken kunt upgraden in die zin dat iedere run u wel beloond word.Wat voor game is dit eigenlijk al veel goeds over gehoord..
Kan zeker geen kwaad om een beginners guide op te zoeken voor Hades. Geeft wat meer structuur in het begin. Na een paar runs was ik wel mee met alles. Echt een schitterend spel in zijn genre!Al een uurtje erop zitten, begrijp er nog niet teveel van, maar het speelt wel vlotjes, ben in alle geval benieuwd naar meer
Ik ben nu twee keer voorbij de eerste baas geraakt en ik denk dat het telkens een vijftiental kamers waren? Geen idee of het altijd een vast aantal is, volgende keer misschien eens de tel bijhouden.Eventjes wat YT videos met uitleg bekeken, maar vond het niet meteen terug, gisteren in alle geval nog geen kunnen clearen, maar hoe weet je bv. hoeveel kamers je nog maximaal door moet? Hangt wss af van het pad dat je kiest, maar moet je op een gemiddelde rekenen ofzo?