Hades

Seg maar is me nog altijd niet duidelijk, moet ge de game in 1 run clearen, of zijn er degelijk check points ?
In 1 run,
ge kunt wel upgrades krijgen dat ge meer dan 1x dood kunt gaan

Als ik het hier zo lees krijg ik toch ook weer zin om t verder op te pakken, zat wel al een tijdje post endgame maar zeker nog niet alles behaald. Echt top spel.
 
Een uurtje max voor een full run. Ik zit ook post endgame op wel op switch. Topgame!

Athena's deflect is voor mij een must om de baas te verslaan.
 
Yea, hier ook op Switch. Tot nu toe was mijn 'makkelijkste' run eentje puur offensief, voelde bijna OP
was met dat kanon, even de naam vergeten

Omg, ik kies er altijd de goeie en de ook supermoeilijke games uit eh

Hoalang minimaal voor een full run?
Zowel gijzelf als uw karakter worden gaandeweg wel beter hoor, later gade echt wel hard door die levels gaan :biglaugh:
 
Seg maar is me nog altijd niet duidelijk, moet ge de game in 1 run clearen, of zijn er degelijk check points ?
Ik versta het als 'kan ik eender welk moment het spel sluiten en de dag erna verder doen'

Ik dacht van wel, makkelijk te testen he, clear 1 room en sluit het af, ik denk dat het iedere cleared room saved.
 
  • Leuk
Waarderingen: NoGo
Ik versta het als 'kan ik eender welk moment het spel sluiten en de dag erna verder doen'

Ik dacht van wel, makkelijk te testen he, clear 1 room en sluit het af, ik denk dat het iedere cleared room saved.
Dat zou ik zelf geen checkpoint noemen, maar wat ge zegt is inderdaad waar. Ge kunt makkelijk saven, het is geen Returnal :biglaugh:
 
Ik versta het als 'kan ik eender welk moment het spel sluiten en de dag erna verder doen'

Ik dacht van wel, makkelijk te testen he, clear 1 room en sluit het af, ik denk dat het iedere cleared room saved.
Mss verkeerd verwoord, maar ik bedoel als je doodgaat dat je dan verder als de start in de game kan beginnen...

Waarop ik het antwoord nu al ken uiteraard
 
Ik ben ook helemaal verkocht ondertussen. Door geluk met de boons (en death defiance) nu ook eens voorbij de tweede baas geraakt. Daarna was het wel weer vrij snel gedaan. Door het gevoel te hebben van telkens een klein beetje sterker te worden, zijn runs waarin ik overhaast te snel sterf, ook nooit echt verspilling. Ook de lore is goed uitgewerkt, vind het altijd tof om eventjes snel met iedereen te praten als ik weer terug naar af ben.

Ik begin ook een beetje mee te zijn met wat alle icoontjes betekenen. Nu eens op mijn gemak wat beginnen te investeren, heb al vanalles gedaan met die spiegel maar moet ook eens zien wat die contractor zoal doet.
 
Ik heb voor deze game nog eens een maandje Xbox live geactiveerd maar ik moet toch opnieuw besluiten dat het roguelike concept niets voor mij is. Het constant opnieuw beginnen en de random generated en daardoor dus saaie levels, gaat er bij mij moeilijk in. 3 keer begonnen en het ligt alweer opzij. Ik was ook snel dood dus het ligt zeker aan mij:) Los daarvan speelt het lekker en is de art wel cool. Dit genre in co-op met vrienden zou ik wel langer een kans geven denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb voor deze game nog eens een maandje Xbox live geactiveerd maar ik moet toch opnieuw besluiten dat het roguelike concept niets voor mij is. Het constant opnieuw beginnen en de random generated en daardoor dus saaie levels, gaat er bij mij moeilijk in. 3 keer begonnen en het ligt alweer opzij. Ik was ook snel dood dus het ligt zeker aan mij:) Los daarvan speelt het lekker en is de art wel cool. Dit genre in co-op met vrienden zou ik wel langer een kans geven denk ik.
Het dood gaan is bij roguelikes nogal een onderdeel van het spel, dus daar zou ik niet te veel mee inzitten. Voor mij zijn de levels niet echt saai omdat de runs toch korter worden naarmate je beter wordt. En de hele stijl en lore helpen ook veel. Ik zou het nog wel even verder een kans geven, ik neem aan dat je nog niet zo ver geraakt bent na 3 keer? Kan natuurlijk nog altijd dat het niks voor u is, maar misschien komt dan ineens de klik.

Ik ben ondertussen al tot de baas van de derde wereld geraakt. Telkens als ik de keuze had, geopteerd om meer health bij te krijgen waardoor ik op dat punt nog redelijk veel over had. Ik merk ook wel dat ik steeds minder health verlies op weg naar de bazen. Ik moet alleen leren om ook de special en casten meer te gebruiken, momenteel is het bij mij dashen en aanvallen.
bij Theseus en de Minotaur hield ik het nog redelijk lang vol en wist ik de Minotaur te verslaan van de eerste keer, ‘aar daardoor te weinig health over om Theseus te kunnen doden.
 
Ik heb voor deze game nog eens een maandje Xbox live geactiveerd maar ik moet toch opnieuw besluiten dat het roguelike concept niets voor mij is. Het constant opnieuw beginnen en de random generated en daardoor dus saaie levels, gaat er bij mij moeilijk in. 3 keer begonnen en het ligt alweer opzij. Ik was ook snel dood dus het ligt zeker aan mij:) Los daarvan speelt het lekker en is de art wel cool. Dit genre in co-op met vrienden zou ik wel langer een kans geven denk ik.
Ja ik begrijp dat wel, ik heb dat bij basically elke andere roguelike ook gehad. Dit was voor zover ik weet de eerste waar het voor mij echt wel klikte.

Dat dood gaan ligt iig niet aan u, das gewoon zo op het begin :biglaugh: Co-op zou ik dit spel ook echt wel heel graag eens spelen!
 
Gisteren eens aan begonnen op de series S. Zalige game, ook best verslavend.
Wel moeilijk. De eerste boss geraakt nu al makkelijker dood, die hydra is op het einde wel wat chaos.
 
Tweede maal bij de eindbaas geraakt nu, maar denk dat ik toch nog wat sterker ga moeten worden.

Achievements lijken ook bugged bij mij, ik krijg zowel de "Cleared Elysium" als die voor alle wapens niet :(
 
Bij mij op PS5 kwam de trofee van de wapens ook pas ineens toen ik de kamer uit ging, niet op het moment dat ik het laatste wapen unlockte.

Niet dat ik nu van plan ben om voor de platinum te gaan, maar wel een beetje stom dat er geen tracken van de trofeeën is. Nu is die functie er eindelijk op PS5, gebruiken de ontwikkelaars het nog steeds niet.
 
Na 20 keer proberen heb ik een volledige run kunnen beëindigen. De manier waarop was misschien niet heel proper… Ik had een boon waarmee ik +1 leven per seconde kreeg, dus telkens wanneer ik door de eindbaas geraakt werd, liep ik even weg om weer te healen :unsure:

Toch echt verslavend, om kwart voor 11 wil ik nog snel één korte run doen en ineens is het middernacht.
 
Gisteren mijn eerste volledige run. :D Bow met veel crit chance, rapid attack en Hades zijn casts met de whirlpool. BLIJFT gewoon zo leuk om te spelen en te zien hoe ver ge geraakt.... Aan de andere kant, als ge met uw Daedelus hamer niet de upgrades krijgt die echt passen bij uw speelstijl voelt een run al snel zinloos aan. :p
 
Gisteren de eerste baas neergekregen, gestrand aan de 2de baas in 1 run. Ik heb wel het gevoel dat ik nog niet sterk genoeg ben om voorbij de 2de baas in 1 run te geraken.
Met welk wapen spelen jullie?
 
Terug
Bovenaan