Action PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Hades

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
hadesb8jed.png


release: 17 september 2020
genre: rogue-like dungeon crawler
dev: Supergiant Games

Van de makers van Bastion en Transistor.

As the immortal Prince of the Underworld, you'll wield the powers and mythic weapons of Olympus to break free from the clutches of the god of the dead himself, while growing stronger and unraveling more of the story with each unique escape attempt.

 
Wie gaat hier voor hades op ps5? Ik ben echt benieuwd omdat iedereen er zo lovend over is, maar weet er eigenlijk maar weinig van
 
  • Leuk
Waarderingen: edge
Ik zie al mensen deze spelen, ik denk wel Amerikanen, is deze dan vroeger uit ofzo?

Edit, zal wel disk zijn vermoed ik, ik ben vrijdag thuis, weet wat doen...
 
Laatst bewerkt:
Wie gaat hier voor hades op ps5? Ik ben echt benieuwd omdat iedereen er zo lovend over is, maar weet er eigenlijk maar weinig van
@Yurf zal teleurgesteld in me zijn maar ik ga ‘m nu vrijdag full price kopen. €25 valt wel mee van prijs en waarschijnlijk moet je maanden wachten op de eerste korting, dat gaat ook geen €15 schelen.
 
  • Unsure
Waarderingen: Yurf
€25 is ook gewoon geen geld voor dit spel, bent er echt nog wel wat uren zoet mee.
Zelf €40 zou meer dan worth zijn.
 
Mogelijk door alle jubelende reviews is deze bij mij een milde teleurstelling na een goede 12tal uur? Later eens opnieuw spelen maar mijn roguelikes moeten meer direct zijn en al die storyprogressie bij Hades is me te afgelikt en te traag. Met korting coupon maar 6euro betaald via Epic. Heb ik toch ook eens een game betaald op dat platform :p
 
Ik zoek al een hele tijd een opvolger voor Dead Cells, mijn favoriete roguelike. Waarmee ik niet bedoel dat het gelijkaardig moet zijn qua gameplay aan Dead Cells, want dan speel ik dat wel. Maar iets dat het gevoel daarvan benadert. Slay The Spire ook al vaak overwogen, maar zo’n kaartspel lijkt me wel veel minder mijn ding.

De spellen van Supergiant zijn momenteel wel hit en miss bij mij. Bastion vond ik heel goed maar ik geraakte maar niet in Transistor. Pyre zat wat tussen de twee in.
 
Tgoh, dead cells is imo nog iets uitdagender dan Hades. Maar ik zou het sowieso een kans geven. Zoals hier al is aangehaald, er zijn AA en AAA games van €60 die nog niet aan de enkels van Hades komen. De karakters, de grafische stijl (oké dat is persoonlijk), de gameplay en de schitterende lore zijn allemaal heel gedetailleerd uitgewerkt. Kopen die handel, kopen zeg ik u

en koop slay the spire er ineens ook maar bij. Dan moet je de komende 2 maand niet meer buiten komen. 😉
 
Denk da ik em mij op Steam eens ga aanschaffen, kheb em al op Switch, maar je kan je progres delen over de twee wat ik wel ferm vind.
Als ik wat meer tijd heb en op men gemak wil gamen, kan ik me boven achter mijn pc zetten en wat runs pushen, als het vrouwke liever heeft dak wat beneden kom zitten, sync ik het naar mij Switch en speel ik beneden verder. (I know ik kan ook mij Switch dock gebruiken, maar de PC gfx zijn toch nog wel heel wat anders dan een Switch Docked)
 
Terug
Bovenaan