MMORPG PC Guild Wars 2

Gladiator

Active member
Crowdfunder FE
guild.png


release: 28 augustus 2012
genre: MMORPG
dev: ArenaNet

/!\ free-to-play

Guild Wars 2.

Guild Wars 2‘s story begins when you create your first character. You’ll choose from a range of biographical options that reflect their personality, history, preferences, and values. This biography will set them on a story path, and future choices will lead them in different directions.

The more your character grows, the more versatile they’ll become, allowing you to adapt your tactics as needed. Sheath your daggers to finish off a fleeing enemy with a short bow. Whirl through an ally’s wall of fire to create flaming projectiles. Use skills to summon birds of prey, call down firestorms from above, warp time to speed up your attacks, and much more.

 
Op 8deaths had ik nog geïnformeerd, maar geen respons meer gekregen....
Zijn er nog die guildwars 2 spelen? Wat is er geworden van die 9lives guild uitdertijd?
 
Ik heb het eigenlijk niet lang gespeeld. Ik miste de vibe van de eerste GW en was wat overwhelmed in den tijd
 
Dat het wat overwhelming kan zijn heb ik recent nog gehoord van iemand die begonnen was, spijtig wel want zo krijgen ze minder nieuwe spelers erbij.
 
Kheb het nog gespeeld tot net voor de 2e expansion. Ben gestopt wegens MMOs altijd zoveel tijd vragen, gewoon casual spelen is geen optie :p
 
Ik heb het eigenlijk niet lang gespeeld. Ik miste de vibe van de eerste GW en was wat overwhelmed in den tijd

Hier ook en dan de ongelooflijke grind om iet of wat specialer uitruisting te kunnen krijgen, was de druppel.

Oh ja en dan WvW dat volledig naar de zak was...
 
De game is zeker niet dood. Soms log ik nog eens nostalgisch in.
Mooie game, maar ik heb er de tijd niet voor.

Ik vind trouwens dat ze die casual boodschap volledig gemist hebben.
Doe wat je wilt? ja maar... dat gaat zo maar niet. Lol

Alles draait om de meta.
 
Deze thread is een beetje doods precies :unsure:

Ik ben met end of dragons terug even vollen bak bezig aan GW2. Ik ben wel fan van enkele van de nieuwe specs. Willbender is leuk, maar beetje glass cannon, maar dat kan ook aan mijn build liggen. Ook virtuoso en vindicator zijn erg leuk. De vindicator dodge is gewoon dragoon van FF14, maar wel eens iets nieuws. Wat necro betreft, blijf ik dan weer liever bij de reaper. Harbinger met potions enzo spreekt me niet zo aan.
 
Ben hier paar weken geleden ook eens mee begonnen.
Had het op launch wel even gespeeld maar kon mij toen ook niet volledig bekoren. Het is wel eens goed voor af en toe een paar uurtjes voorlopig maar echt boeiend is het voor mij alleszins niet.

Hopelijk eens ik mijn ranger op 80 krijg dat de druid mij wel aanspreekt.
 
Deze thread is een beetje doods precies :unsure:

Ik ben met end of dragons terug even vollen bak bezig aan GW2. Ik ben wel fan van enkele van de nieuwe specs. Willbender is leuk, maar beetje glass cannon, maar dat kan ook aan mijn build liggen. Ook virtuoso en vindicator zijn erg leuk. De vindicator dodge is gewoon dragoon van FF14, maar wel eens iets nieuws. Wat necro betreft, blijf ik dan weer liever bij de reaper. Harbinger met potions enzo spreekt me niet zo aan.

Het is ondertussen zo lang geleden dat alles wat je net neergepend hebt echt chinees is hier :D

Hoe is het met WvW gesteld dezer dagen?
 
Het is ondertussen zo lang geleden dat alles wat je net neergepend hebt echt chinees is hier :D

Hoe is het met WvW gesteld dezer dagen?
Haha :D ik was over enkele van de elite specs aan het spreken :D

WvW kan ik niet heel veel over zeggen, ik ben vooral pve gefocust. Maar voor zover ik weet is WvW nog alive and well. Er is ook een WvW mount die met de path of fire expansion was toegevoegd.
 
Haha :D ik was over enkele van de elite specs aan het spreken :D

WvW kan ik niet heel veel over zeggen, ik ben vooral pve gefocust. Maar voor zover ik weet is WvW nog alive and well. Er is ook een WvW mount die met de path of fire expansion was toegevoegd.

Ik heb die 2 expansions toen gekocht. Dat wildebeest gehaald, toen kon ik mee met de zerg. En toen... tja, toen maar weer gewoon gaan witcheren.
 
Ik speel vooral PVE eigenlijk, Sinds een paar weken aan wat raid trainingen deelgenomen, is eigenlijk zeer leuk en eens een uitdaging. Voor de geïnteresseerden, "The Crossroads Inn" is een groep/server op discord die trainingen geeft hiervoor, dikke aanrader want voor nieuwkomers is de content al niet zo simpel en in LFG tool vraagt iedereen zoveel kill proofs.
Voor die nieuwe legendary wapens moet je ook wat WvW spelen, niet mijn ding.
 
Ik ben vorig jaar terug begonnen. Maar dan effe gestopt toen Lost Ark kwam. Uiteindelijk terug bezig sinds november ofzo. Heb de GW2, 1ste expansion en nu path of fire (2de expansion) uitgespeeld (de story) ben nu bezig aan die living world season 4. Daarna ga ik die skyscale mount doen naar schijnt is dat een ongelooflijke grind.
Maar de game is wel tof game is zeker springlevend, als er zo’n meta event begint in de wereld zit de map vol spelers en worden de events gedaan. Ook als je zit te questen kom je genoeg volk tegen.
 
De game en maps zijn feitelijk zo groot dat het leuk is om ze al eens gewoon te verkennen.
Heb nu vooral focus gelegd op die mounts vergaren, en ronddwalen in cantha/hot/pof ...
Voor een casual als mezelf is er echt overaanbod aan to do's :eek:

Volgende stap is verhaal zo chronologisch mogelijk doen...
Vind living world wel niet cheap, maar zal ook wel de moeite waard zijn vermoedelijk.

Kleine opportunistische vraag dan nog. Iemand die nog items uit de originele guild wars heeft om me te helpen aan wat meer HOM rewards?
Zit op 27/50, met 3 extra punten zou ik (aan 30) een black widow spider kunnen hebben voor mijn ranger main. Ideaal ware een opressor wapen feitelijk :p
 
Terug
Bovenaan